ivf / äd 2016/ 2017?
Hej Alla!
Det var väldigt längesedan jag skrev i tråden, så blir det när man leker att "ensam är stark".... en djupdykning i källaren av alla beslut och mediciner jag tar som ensamstående slutade med sjukskrivning.
Jag är på väg till AVA Riga och är super nöjda med dem och deras service.
Jag har varit kund hos AVA Peter i Ryssland men blev felmedicinerad med 16 puffar synerela i stället för 4 puffar om dagen. Jag frågade dem 2 gånger på mail, har bevis, om det verkligen stämde med 16 puffar om dagen och de sa- Ja!
Sen kom ett brev ifrån AVA Peter att de in inte ville ha mig som kund då jag ställde för många frågor, hade haft min syster med på Skype mötet och att jag hade varit dum nog att missförstå doseringen av Synerela.
Så jag tolkar det som om det endast vill ha framgångssagor för att förbättra deras statistik samt kunder som bara säger Tack och Amen till allt.
Till saken hör att jag har spelat in alla våra samtal efter att ha bett om lov först. När jag hänvisar till dessa inspelningar för att de just pratar om/nämner saker som inte stämmer i verkligheten blir de förnärmade. Jag spelade in dem då jag sitter helt själv med detta och att jag ska kunna lyssna i efterhand om jag har missat någon viktig information så det var en säkerhetsåtgärd för mig.
Jag håller mig lite i bakgrunden av tråden då jag fortfarande inte mår så bra.....
Må väl alla tappra kvinnor.