BF JULI 2017
Yeeeey nu kan jag oxå hoppa in i den här tråden. Plussade alldeles nyss o är överlycklig.
Beräknat bf är 27e juli. Kände verkligen i kroppen att jag är gravid men trodde inte d skulle ta på första försöket. Lycka!
Yeeeey nu kan jag oxå hoppa in i den här tråden. Plussade alldeles nyss o är överlycklig.
Beräknat bf är 27e juli. Kände verkligen i kroppen att jag är gravid men trodde inte d skulle ta på första försöket. Lycka!
Har precis plussat jag med BF i slutet av juli..
HOPPAS DET GÅR VÄGEN
Jag är med i vecka 5 fast 4+1 ???? vill att tiden ska springa förbi till v 12 så jag kan andas ut! ????
Ni som har barn sen tidigare, synd det att ni är gravida? Min mage är jätte svullen ser typ ut som när jag var i vecka 20 med mitt första och jag är i vecka 7 typ..,
Hej jag vill gärna haka på här.
26 år och gift. Första graviditeten.
Plussade för en vecka sedan på BIM. 4 + 4 (V 5) idag. BF 27 Juli enligt appen.
Känns så overkligt. Har utan att överdriva tagit 10 positiva test. Känner inte något speciellt förutom öm i tuttarna ibland. Får för mig att jag nog bara hittar på att jag är gravid, önskar mig lite symptom så jag känner att det är på riktigt. Men man ska väl akta sig för att önska för mkt, kanske ligger o spyr som en hund om några veckor och det vill jag ju helst slippa! Haha.
Oj vad långt det blev.
Vad kul! Jag har också BF 27 juli. Plussade i torsdags och tog ett till i lördags för säkerhets skull :) ++++
Har haft så ont i magen på nätterna, har svårt att sova och är inte alls lika matsugen längre, blir mätt på väldigt lite. Jag hoppas verkligen att det här håller :)
Hej!
Plussade idag. Bf 27 juli :)
Ja just så känner jag med. Vi väntar barn och inte missfall. Det kan ske och det finns inget jag kan göra åt det.
Ska ringa för inskrivning imorgon och kontakta min läkare på gyn.
Har endometrios så min graviditet blir lite annorlunda pga smärtor.