BF JULI 2017
Vill se bilder på era magar :) jag börjar
V6 (5+0)
Ska bli så kul när den riktiga magen kommer haha.
Här var jag i v.5
Är i v.6 (5+1) nu men har inte ngn nytagen bild.
Vill se bilder på era magar :) jag börjar
V6 (5+0)
Ska bli så kul när den riktiga magen kommer haha.
Har ni provat kolla kön enligt den kinesiska graviditetskalendern??
Jag och några vänner satt och provade idag på folk vi känner
som nyligen fått barn och det stämde på ALLA! Hela fem bebisar stämde det på. Helt sjukt ju!!
Själv ska vi få en liten kille enligt den kalendern så vi får se i januari om det stämmer haha:)
Vad kul! Ska bli spännande att se om det stämmer för oss! Nät har du rul?:)
Hur har ni d med humörsvängningar tjejer?
Tycker jag är så himla känslig. Kan nästan börja grina för minsta lilla. Om dom tex inte har just d på affären som jag var sugen på just då eller att killen måste jobba över en timme. En sak till som jag som annars är så självständig märker är att jag har väldigt svårt att vara ifrån killen sen jag blev gravid. Alltså vi saknar ju varandra samma sekund vi säger hej då annars oxå men nu skulle jag helst sitta fast i honom dygnet runt :-P
Inte så farligt faktiskt...märker inte så stor skillnad.
Däremot är det tvärtom här, vill inte vara nära min man. Knappt barnen heller....allt luktar illa. Hemskt...dom luktar illa, sovrummet luktar illa, kylskåpet luktar illa... Hoppas det går över snart.
Alltså fy faaan rent ut sagt vad jag mår dåligt idag.
På väg o spy hela tiden och vill inget hellre än att åka hem o lägga mig.
Man verkar ju inte behöva vara orolig för en massa viktuppgång om d fortsätter såhär iaf. Lever på mandariner typ om ens det
Då är man hemma från ultraljudet...lite smått chockad men väldigt glad....allt såg fint ut och det ser ut som vi väntar enäggstvillingar!!!
Hej :)
Den 14:e fick jag reda på att jag väntar mitt 3:e barn , kom som en liten chock men den är så välkommen :)
Idag är jag vecka 6 ( 5+5 )
Har bf den 26 juli :)