Juuksela skrev 2016-11-29 14:24:44 följande:
Ja det där med vikt är jag också jätte orolig för :(
Vägde för ett tag sen 89 har nu gått ner till 80. Men den lyckan höll sig inte länge vägde mig för någon dag sedan och väger nu 83.. stoppar verkligen i mig hur mycket som helst är jämt sugen på något.
Har du/ni skrivit in er på mvc ?
Jag känner på mig att det blir en kille för att jag mår hur bra som helst hittills, med sonen när jag var gravid så var jag så här. Men det dottern spydde jag konstant hela tiden tills förlossningen spydde sista gången innan jag börja krysta :o så hennes graviditet vill jag inte ha! Haha... hoppas på en underbar sista graviditet nu för sen vill jag inte ha fler räcker med 3 för mig :)
Vi har inte berättad för så många bara till min nära familj + sambons mamma och till 2 av mina bästa kompisar
Ni? Har ni berättad för någon ?
Har gått ner 17kg i år så borde egentligen inte oroa mig men man gör ju d ändå.
Vad på hälsosamtal förra veckan men inskrivningen är 10/1.
Ja jag mådde tipptopp med sonen oxå förutom stor viktuppgång så om det stämmer att det är olika med en tjej så kan d mkt väl vara det nu.
Killen sa att annars får vi väl fortsätta tills d blir en tjej då haha.
Ja vi har inte satt ngn maxgräns än så får se. Vi tar en i taget iaf.
Just nu är vi så överlyckliga o helt tagna av att det tog sig på första försöket.
Jag har berättat för dom kollegor jag jobbar närmast med eftersom jag må så dåligt. Mina bästa kompisar och killens familj vet oxå.
Min familj vet inte än men det är mest för att dom inte har lärt känna killen än.
Vårat förhållande är väldigt nytt och är rädd att dom ska döma oss för det.
Men vi är ju båda vuxna och vet precis vad vi gör och mer kärlek mellan två personer går inte att få