Inlägg från: Treansresa |Visa alla inlägg
  • Treansresa

BF JULI 2017

Hoppar in här! Äntligen kom plusset igen efter förra månadens missfall. Vecka 4+4 idag och bf 15 juli.

Blir mitt och sambons första gemensamma men vi har en hel drös med barn hemma och yngsta är 7 så blir en halvsladdis.

Enda symtomet jag har är brösten som gör ont:)

• Treansresa
    Haiduchi skrev 2016-11-10 17:47:31 följande:

Grattis!

Vad härligt att bli gravid så snabbt efter missfall.

Tack! Ja det är jätteskönt. Nu ska man bara ta sig förbi första milstolpen som är 5+4 :) men denna gång ska de gå bra!!
  • Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2016-11-11 09:02:21 följande:

Då kom dagen man fasat för....

Blodiga flytningar...

Tänkte redan igår när illamåendet försvann att nu skiter det sig, och känns ju som jag hade rätt.

Vad ska det annars vara...börjar ju bli van att få missfall nu

Men nej! Skickar en stor kram. Förstår att du är hemma <3
  • Treansresa

känner igen oron med blödningar. Fick mitt plus kl 13 i torsdags. vid 17 insåg ja att de var blod. kom när ja torkade mig o lite där inne. Igår och idag har ja inte blött nå mer och symtomen ökar och testen med. Tror att min blödning hade med toalett besök o göra. Men nu vågar jag inte ha sex eller något pga räddsla för att blöda. ska göra vul om 2-3 veckor då man kan se något. Sålänge ja inte blöder mer så försöker jag ta de lugnt även fast det är svårt efter mf förra månaden.

• Treansresa
    Haiduchi skrev 2016-11-13 19:53:09 följande:

Hur är det med alla?

Just nu sitter jag med illamående. Det är typ det varvat med väldigt mycket växtvärk som huvudsymptomen är just nu. Virrig ör jag lite sen innan, haha

Jag har lite illamående men inre mycket. Dock vart jag total utslagen av feber igår. Låg på nästan 40 och ont i alla leder. Men nu är det över.
  • Treansresa
    Lilltiger84 skrev 2016-11-16 12:30:52 följande:

Grattis!! Jag är i samma situation, MF förra månaden utan mens imellan. Hoppas det går bra för oss båda den här gången! 

Lilltiger84 skrev 2016-11-16 12:30:52 följande:

Grattis!! Jag är i samma situation, MF förra månaden utan mens imellan. Hoppas det går bra för oss båda den här gången! 

Jag är också i samma. Missfall i oktober och gravid nu:)
  • Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2016-11-16 15:03:42 följande:

En till här då

Missfall förra månaden (eller egentligen förr-förra), men ingen mens emellan och är idag i vecka 6+3

Vad kul att det äe fler från den tråden som är här:)
  • Treansresa
    Lilltiger84 skrev 2016-11-16 14:25:49 följande:

Åh, då håller jag tummarna för oss alla tre!  Har ni några symptom?

Håller också tummarna.jag har verkligen noll symtom så tog ett nytt test idag.och veckorna hade ökat. Ibland önskar jag mig lite symtom så man känner att det är på riktigt. Men ska nog vara glad att vardagen går runt:)
  • Treansresa
    Mammatillenliten skrev 2016-11-16 20:10:39 följande:

Hoppar in här! Är lite orolig, kan inte slappna av riktigt. Fick gravid 1-2 idag på BIM, har sett att det står 2-3 på många test just på BIM :/

Jag fick 1-2 på bim+4:) nu idag hade den ökat och då är ja i 5+4:)
  • Treansresa
    Lilltiger84 skrev 2016-11-17 09:14:43 följande:

Jag känner igen mig, hade mer symptom när jag var gravid sist så då nojjar jag för det istället.. Men tog också ett CB digital idag och då hade veckorna gått upp så man får väl försöka tänka positivt helt enkelt!  

Jag har lite ont i brösten och lite molvärk till och från. Mitt tydligaste är dock att magen har svällt upp, ser ut som jag är mycket längre gången än vad jag är (var likadant sist). Kommer bli svårt att hålla det här hemligt om den fortsätter växa, haha!

Haha vi har samma symtom! Lite i bröst omolvärk. Jag har också börja svälla påmagen. Vet du varför man kan göra det?:) tänkte då jag ej gått upp i vikt och inte är stor normalt.
Svar på tråden BF JULI 2017