BF JULI 2017
Någon som ska göra "the baking soda test" efter vecka 10? Jag ska göra det, mest för skoj skull! Ska bli kul att se om det stämmer sen. Ska ni kolla kön på ul?
Någon som ska göra "the baking soda test" efter vecka 10? Jag ska göra det, mest för skoj skull! Ska bli kul att se om det stämmer sen. Ska ni kolla kön på ul?
Hur går era tankar om era graviditeter och något ni vill "göra om, göra rätt"?
Äntligen är vul datum spikat. på tisdag får ja äntligen se hur allt står till där inne.
Vad är du i för vecka då? På tisdag alltså?
Vad kul! Vilken vecka är du i?
Hej allihop!
Efter några dagars läsande här hos er tar jag mod till mig att skriva. Jag har bf 30/7, men har fött alla mina barn tidigt. Gissar på att det blir en junibebis eller tidigt i juli. Jag har tre barn varav den yngsta är 8 år.
Just nu har jag mest en enorm hunger, trötthet och en besvärlig halsbränna. Och byxorna är redan trånga. Effekterna av att vänta fjärde barnet tror jag!
Någon mer som väntar en sladdis?
Tack! Mina kom i 36+0, 36+4 och 37+3 och jag hoppas givetvis på något liknande nu. Har också en ny pappa till denna knodden. :) Lite läskigt att börja om.
Nej jag är inne via webben och som jag citerar dig nu så kommer meddelande upp. Har iofs inte standard versionen så kanske det är någon typ av app inställning ändå!? :-/
Idag kom dagen jag inte längtat efter! Dagen då jag var tvungen att köpa nya bhar. Jag har sista veckan bara gått i sportbh eller utan. Imorse tog jag på mig en av mina och insåg att det gick inte. Efter 30 minuter i provrum kom vi fram till att 75a har blivit 75d redan:( men nu kanske jag slipper det på några veckor till:)
Hur har ni d med humörsvängningar tjejer?
P