Mammor från Tempar/Fertility Friend
Let's move on
Let's move on
Lägger en snuttis över ögonen på honom (eller drar ner mössan om vi är ute) och sen blir det gungande på högsta nivå. ^_^
Ja gud jag hoppas att det är lätt fixat. Lät ju på förlossningen som att det inte var någon big deal men man blir ju ändå nojig..
Tror absolut det låter lite som i magen.. innan jag började med det ljudet så brukade jag när hon var riktigt liten googla på magljud för bebisar på youtube och spela upp när hon var orolig och jag inte fick henne till att sova, funkade förvånansvärt bra.
Jag har också varit duktig på att knipa.
Magmusklerna däremot är värre. Tror att jag har en delning på ca 2-3 cm ovanför naveln, dock är den inte så djup, vilket är bra. Har ingen delning alls under naveln, vilket tydligen är det viktigaste, men känns ändå skumt med en sån bred diastas ovanför naveln.
Gjorde denna testen och känner fortfarande ingen delning. Antingen är jag dum i huvudet som inte fattar hur det ska kännas eller har musklerna faktiskt gått ihop . tror knappt det är sant att det skulle ske på 5 veckor med tanke på den jättemagen jag hade. Men ska gå på mammayoga nästa vecka efter 6-veckorskontrollen så då kanske jag kan fråga dem
Glömde länken www.lofsan.se/testa-om-du-har-delade-magmuskler/
Sorry spamming men vem var det som skrev om när mensen kunde komma igång? Och vad hände sen och vad kom ni fram till?
5 veckor sen fl imorgon och har inte haft rött avslag på ca 2 veckor bara väldig liten brunt och vattnigt. Luktar avslag också. Men nu på Rosenbad der plötsligt myxket färskt rött som bara luktar blod också. Avslag ellee mens? Eller nått annat?
Inte på Rosenbad utan på toa Hahahaha
Sorry spamming men vem var det som skrev om när mensen kunde komma igång? Och vad hände sen och vad kom ni fram till?
5 veckor sen fl imorgon och har inte haft rött avslag på ca 2 veckor bara väldig liten brunt och vattnigt. Luktar avslag också. Men nu på Rosenbad der plötsligt myxket färskt rött som bara luktar blod också. Avslag ellee mens? Eller nått annat?
Det kan vara avslag men känns mer som mens.. har du börjat med nåt preventivmedel? Hur ofta ammar du? Vissa får ju tyvärr tillbaka mensen direkt trots helamning... :(
Jag har också varit duktig på att knipa.
Magmusklerna däremot är värre. Tror att jag har en delning på ca 2-3 cm ovanför naveln, dock är den inte så djup, vilket är bra. Har ingen delning alls under naveln, vilket tydligen är det viktigaste, men känns ändå skumt med en sån bred diastas ovanför naveln.
Men hur vet du det? Känner också riktigt bra motstånd under naveln när jag spänner - hittar ingen delning. Över naveln är det lita mjukare men ändå motstånd (bara mjukare) och hittar ingen delning. Betyder det att jag inte har diastas? Eller att jag bara känner efter fel?
Tänk om, tänk om, set är nu jag ska få payback för alla dessa yogatimmar?!