Mammor från Tempar/Fertility Friend
Let's move on
Let's move on
Jag hade också bästa natten på länge Symetrical! Hon sov först 8 timmar. Vaknade så jag fick langa över bröstet i någon minut. Sen vaknade jag själv kl 09 efter efter tre timmar till. Undrar om det var något med månen eller nåt :)
I övrigt så har min syster med 3 åring varit här i helgen. Fullt upp! Så idag får jag försöka gräva fram mitt hem under allt stök.
Läser här i bakgrunden... skönt att de börjar bli bättre gästen :)
Symmetrical sov han länge efter kl 03? Skönt med en bra natt
Usch jag börjar känna mig nere igen känns inte alls kul, han gråter så mkt pga gas och så har han reflux... är så jävla trött O orkar därför inte göra ngt, allt består bara av sömnbrist gråt skrik blöjbyte matning rapning.
Nä, usch! Lämna honom inte
Tycker han om att gömma sig, din lille tomtenisse?
Jag hade också bästa natten på länge Symetrical! Hon sov först 8 timmar. Vaknade så jag fick langa över bröstet i någon minut. Sen vaknade jag själv kl 09 efter efter tre timmar till. Undrar om det var något med månen eller nåt :)
I övrigt så har min syster med 3 åring varit här i helgen. Fullt upp! Så idag får jag försöka gräva fram mitt hem under allt stök.
Så skönt att ni har haft bra nätter.
Börjar tro att jag har haft tur, har ju inget att jämföra med så trodde detta va normalt men han sover nog mer än genomsnittet på nätterna?
T.ex inatt somnade han kl 21.30 och vaknade kl 9. Ammade 23, 3 och 6 och sen vaknade han lite mer ordentligt Kl 9. Men då är han bara vaken ca 10-15 minuter per gång vilket betyder att jag oftast är vaken totalt en hslvtimme per gång - så 1-1,5 timme totalt vaken tid mellan kl 23.30 när jag somnade och 9 när vi vaknade. Låter detta som normalt eller har jag en så kallad sovbebis?
Eagle - svarade på snap men svärt att ha ett samtal där, glömmer vad vi skrivit. Men tog du medicinen sen? Har du fått prata med nån? Du har rätt att prata med psykolog, jag läste på nhs hemsida och skickade länk för några veckor sen. Stå på dig så du får prata med nån det är jätteviktigt. Du ska inte behöva må så här dåligt. Stor kram <3
Eagle - länken skickade jag på DM här på familjeliv
Ja, ibland drar han upp snuttisen själv till och med. Tycker dock att det är ett smidigt sätt att få honom att blunda när han är trött och på så vis somna, istället för att kämpa emot så infernaliskt!
Jaså?! Vår flicka verkar göra allt för att sparka/knuffa bort filtar och dylikt istället. Hon vill alltid ligga "fri"
Jaså?! Vår flicka verkar göra allt för att sparka/knuffa bort filtar och dylikt istället. Hon vill alltid ligga "fri"