BergOchDalbanan1985 skrev 2016-12-17 15:59:36 följande:
Hej och grattis till ruving :) såå spännande. Hur är blodvärdena nu? Ska du ta lutinus efter insättning?
Förhoppningsvis blir det inga mer turer för dig till Falun nu då :) bor du i Sthlm?
Jag testade redan dag 5.. Embryot var då 10 dagar och jag såg ett väldigt svagt streck redan då till min förvåning. Strecket blev sen starkare och starkare. Ska ta ett digitalt nu i helgen och se om det slagit om till 3+, hade 2-3v förra helgen.
(Däremot så är det nog inte bra att testa så tidigt egentligen, låg chans att det visar positivt ju och då blir man bara besviken i onödan. Jag fick ett infall då jag såg att en annan tjej som gjort insättning samma dag som mig fått ett streck 5 dagar efter).
Blir galen på att jag inte har några symptom än. Vet att jag inte borde önska mig illamående, men lite skulle ju inte skada ;)
Åå håller tummarna nu för att vi alla här i tråden får plus (när insättning väl är gjord) och att vi får behålla de små och inte råka ut för missfall :)
Taaaack :) Blodvärdena såg bättre ut men jag ska fortsätta ta blodförtunnande. Jag slipper dock tabletterna, vilket är skönt för de mådde jag så illa av. Och sen ska jag ta lutinus 3 gånger om dagen. Jag började med lutinus redan i onsdags enligt deras rekom. :)
Precis jag bor i sthlm så hoppas verkligen att jag slipper åka till Falun igen :)
Ååå jag förstår dig, ska försöka att inte testa innan det datumet jag fick av de, har testdag den 30/12 :) Och dina symtom som du inte känt än, förstår den känslan, man vill ju liksom ha ngt som "bevisar" att man är gravid. Jag kanske ska önska dig lite illamående då :D men inte så mkt att det förstör din semester haha
Håller också tummarna, så hårt det bara går!