jan14 skrev 2016-12-18 14:46:53 följande:
Precis genomgått vår tredje och sista IVF-behandling (ÄP 5/12 å insatt 7/12). Ska egentligen inte testa försen 22/12, men efter att det där välbekanta molande började, kunde jag inte låta bli att testa idag..
Det känns om det smärtar mig mer än maken (å det känns som han inte helt förstår känslan?). Vi lyckades faktiskt få 2 embryon till frysen denna gången, men det känns tveksamt sätta hoppet till dessa?
Vad gör man när tredje gången inte går vägen?? I årsskiftet 16/17 har vi försökt få barn i 3 år...
Hej!
Åå jag blir så ledsen för din skull :( en dum fråga kanske men är du helt säker på att det är kört? Har du gjort ett till test?
Man är ju så olika och din partner är säkert ledsen men kanske inte kan visa det på samma sätt ? Pratar ni mycket med varandra om just det här? Har du någon att prata med? Jag tänker mer någon professionell som är van vid såna här situationer.
Jag vet inte vad man gör, men jag vet att du inte ska ge upp än. Jag är glad att ni har 2 embryon till frysen, och det ger lite hopp ändå.
Styrkekramar till dig!!