Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra
Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!
Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!
Ja, det är sjukt svårt :/ Men om en vecka typ får jag reda på hur det ligger till svart på vitt genom test... :P
5e försöket, ingenting. Har regelbunden mens, ägglossning enligt temp, tester och app. Har heller ej blivit gravid före de aktiva försöken trots många års oskyddat.
Doktorn säger att allt ser bra ut hos mig vid VUL etc, snål menstration men det ska ej vara avgörande... Vet att 5 ggr kanske inte är mkt men det känns inte bra... blir så himla ledsen när mensen kommer.
Kan bakteriell vaginos göra det svårt att bli gravid? Kanske har jag det... ska ringa gyn im igen...
Det är en rätt häftig känsla tycker jag, att få känna allt det som pillrena liksom tagit bort. Återkommer om ett par månader när jag hatar allt som har med mens att göra.. ;)
Bra fråga, känns ju som det aldrig kommer gå ur tankarna helt liksom. Men min kille är väldigt tålmodig och kommer säkerligen inte prata något mer om detta förrän det verkligen blivit något så dwt känns skönt att han iaf inte kommer tjata På mig :)
Hur var det med dig, hade du plussat nu?
Jag plussade igår.
Hann inte få nån mens emellan MF och plus.
Hoppas att de går bättre den här gången. Har inget ont i magen som jag hade förra gången så de bådar ju gott iaf.
BF i slutet av september.
Åh, jag känner samma idag med lite öm i livmodern och så drömde jag inatt att jag fick plus på stickan... Hoppas verkligen det blir så..
Jag håller tummarna för att det blir så! <3 Är idag på ÄL+9 och mina symtom är trötthet, illamående, ökad hunger, ömma bröst och färgändringar på vårtor/gårdar, lite molvärk ibland.... Säkerligen bara inbillning! Men någonting säger mig att det inte är inbillning...
ÄL+ 5 eller 6 för mig... Oj, det var många symtom.. Hoppas vi båda får plus på stickan nu.. Då kan du testa om 3-4 dagar typ ;O
5e försöket, ingenting. Har regelbunden mens, ägglossning enligt temp, tester och app. Har heller ej blivit gravid före de aktiva försöken trots många års oskyddat.
Doktorn säger att allt ser bra ut hos mig vid VUL etc, snål menstration men det ska ej vara avgörande... Vet att 5 ggr kanske inte är mkt men det känns inte bra... blir så himla ledsen när mensen kommer.
Kan bakteriell vaginos göra det svårt att bli gravid? Kanske har jag det... ska ringa gyn im igen...
Ja visst är det! Hade du också minipiller då?
Min säger inte heller så mycket, det var en gång han sa att jag skulle ligga upp med rumpan och skippan för att maximera chanserna att bli gravid hehe... Sen säger han inget.. Men han är helt med på noterna att vid ÄL blir det sex varje dag istället för varannan, var tredje som det annars blir... :D
Jag har inte plussat jag är på ÄL+5 eller 6. Så några dagar till innan jackan testa..
Jag avlider snart! Mår sååå illa!!! :( :( :(