Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra
Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!
Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!
Enligt min app skulle jag fått mens på dag 27 i cykeln. Jag är nu på dag 32 och fortfarande ingen mens. Jag har tagit 3 graviditetstester, men alla har varit negativa.
Hur ofta visar de här testen fel? Jag fattar ingenting.
Ååhh plussade idag, v.4+2. På BIM. Så glad och förväntansfull men nervös och rädd att det ska gå illa (fick ju tidigt missfall i november vid BIM efter att jag plussat två gånger) . Håller tummarna!
Här kom mensen idag... Så nya tag nästa ÄL som är den 9/2... :)
Min temp är bara 1 eller 2 decimaler ökad. Alltså nästan samma eller samma som innan ÄL.
Jag är förvirrad för jag hade gett upp helt. Kommer bli sjukt ledsen om det här är fel. :O
Vill du lägga upp en bild på din graf? Vore intressant att se! :)
Men jag slutade ju tempa den 16/1 när jag gav upp... eller menar du om jag börjar tempa fr o med nu? :)
Här kom mensen idag... Så nya tag nästa ÄL som är den 9/2... :)
Fy så tråkigt! :( Nya tag om 2 veckor då! Håller tummarna för er :D
Hej! Har precis börjar pröva! Och fick det här på gravtest. Vad tror ni? Kan jag tro det är positivt? Är ca 4 dagar FÖRE bim!