• Rut86

Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra

Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!

• Svar på tråden Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra
  • erijon

Ååhh plussade idag, v.4+2. På BIM. Så glad och förväntansfull men nervös och rädd att det ska gå illa (fick ju tidigt missfall i november vid BIM efter att jag plussat två gånger) . Håller tummarna!

• Fjällsippa
    erijon skrev 2017-01-22 15:50:34 följande:

Ååhh plussade idag, v.4+2. På BIM. Så glad och förväntansfull men nervös och rädd att det ska gå illa (fick ju tidigt missfall i november vid BIM efter att jag plussat två gånger) . Håller tummarna!

Grattis!

Kul att vi är några stycken som plussat. Håller tummarna för er andra!
  • Cissi86A

Lingonveckan över och alla förväntningar och förhoppningar börjar om.

ÄL-test börjar på tisdag, denna gång med clearblue

• crx

Hur ofta visar de här testen fel? Jag fattar ingenting.

• crx

Min temp är bara 1 eller 2 decimaler ökad. Alltså nästan samma eller samma som innan ÄL.

Jag är förvirrad för jag hade gett upp helt. Kommer bli sjukt ledsen om det här är fel. :O

• jhk88

Här kom mensen idag... Så nya tag nästa ÄL som är den 9/2... :)

• Fjällsippa
    crx skrev 2017-01-23 07:03:39 följande:

Jag har aldrig använt ett sådant test, men är det inte helt enkelt ett plus, och du är gravid? Vad menar du med att du fattar ingenting?
  • crx
    Fjällsippa skrev 2017-01-23 17:46:56 följande:

Jag har aldrig använt ett sådant test, men är det inte helt enkelt ett plus, och du är gravid? Vad menar du med att du fattar ingenting?

Jag är lite i chock, tog detta test mest för att jag hade ett kvar och tänkte jaja kan väl använda upp det nu när vi slutat försöka. ^^

Vågar inte tro... ska köpa ett nytt o ta i morgon men är.... nervös. Känner mig inte ett dugg gravid...
  • Mirabelle24
    crx skrev 2017-01-23 07:03:39 följande:

Ett plus är väl alltid ett plus? :D Grattis!!
Svar på tråden Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra