Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra
Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!
Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!
Hej! Har precis börjar pröva! Och fick det här på gravtest. Vad tror ni? Kan jag tro det är positivt? Är ca 4 dagar FÖRE bim!
Jhk88: det ska ju inte vara ett pluss, utan ett sträck i stora fönstret!
Hej! Har precis börjar pröva! Och fick det här på gravtest. Vad tror ni? Kan jag tro det är positivt? Är ca 4 dagar FÖRE bim!
Slutade precis med mina p-piller efter piller mensen. Har ätit p-piller i 8månader och innan de hade ja en cykel på 23-24 dagar. Alltid haft regelbunden mens sen ja fick den vid 11års ålder.
Har precis börjar med folsyra, äter d-vitamin sen innan :)
Vad kul! Jag har arbetat som sjuksköterska sedan 2011 och hade arbetat i 2 år innan sonen kom. Grattis till ett roligt arbete :D (fast också lite slitande)
Hur långt efter mensens första dag börjar ni göra äl-test? och när börjar ni "försöka"?
Hur långt efter mensens första dag börjar ni göra äl-test? och när börjar ni "försöka"?