• niiskuneiti

BIM 1-15 januari

Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.

Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)

• Svar på tråden BIM 1-15 januari
  • Solan444
    Solan444 skrev 2016-12-27 12:59:13 följande:

Här gör sig tröttheten påmint, väldig svullen i magen, o luktsinnet är utmärkt.... Nån som fått bättre luktsinne när ni varit gravid? Tänkte testa på nyårsafton, då är det bim - 5

Sticker lite i tuttarna också
  • The__Rose
    Firago skrev 2016-12-27 12:10:36 följande:
    Tror inte du behöver ta ett clearblue early test, räcker med ett vanligt clearblue test som du kan använda 4 dagar innan BIM :)
    Tack snälla! <3
  • sweetcandy

Det hjälper tydligen att gnälla lite!!
    Hade faktiskt tänkt att ge upp att det skulle komma någon ÄL, men tog ett test ändå, tänkte att jag lika gärna kunde göra slut på de jag har!

Och visst är de en tydlig stegring? (Översta från igår, nedersta idag) Inte fullt ut positivt men troligen blir de det i morgon då!!

• sweetcandy

Här gör sig tröttheten påmint, väldig svullen i magen, o luktsinnet är utmärkt.... Nån som fått bättre luktsinne när ni varit gravid? Tänkte testa på nyårsafton, då är det bim - 5

Jag har fått tydligare luktsinne mina båda fullgångna graviditeter:) men de har dock kommit i v7-8 däromkring. Men många har ju det som tecken :D
    ♥ James&Oliver ♥
  • Mamma91a

När jag va gravid kände jag lukter som jag bara kände som gravid
  • Solan444
    Mamma91a skrev 2016-12-27 18:25:36 följande:

När jag va gravid kände jag lukter som jag bara kände som gravid

Åhh spännande, hoppas hoppas, olidlig väntan på att få testa
  • Solan444
    sweetcandy skrev 2016-12-27 18:12:55 följande:

Det hjälper tydligen att gnälla lite!!

Hade faktiskt tänkt att ge upp att det skulle komma någon ÄL, men tog ett test ändå, tänkte att jag lika gärna kunde göra slut på de jag har!

Och visst är de en tydlig stegring? (Översta från igår, nedersta idag) Inte fullt ut positivt men troligen blir de det i morgon då!!

Härligt, bara o mysa på nu
  • AlexSthlm

Igår morgon/förmiddag fick jag en glad gubbe på äl-testet så på eftermiddagen var vi i Danmark och inseminerades. Nu är det bara hoppas att ägget släpper som det ska och att allt träffar rätt! Jag testade med äl-test idag också och det var fortfarande positivt, hoppas att det blir negativt under morgondagen så att ägget inte släpper för sent eftersom upptinade spermier inte lever lika länge som färska. Den här gången fick vi ingen testdag av dem men jag har bim den 11/1 så jag tänker att jag väntar ut mensen till den 13/1 och testar då om den inte har kommit. Tredje gången gillt hoppas vi!

• HoppasPåEnTill
    AlexSthlm skrev 2016-12-28 09:06:52 följande:

Igår morgon/förmiddag fick jag en glad gubbe på äl-testet så på eftermiddagen var vi i Danmark och inseminerades. Nu är det bara hoppas att ägget släpper som det ska och att allt träffar rätt! Jag testade med äl-test idag också och det var fortfarande positivt, hoppas att det blir negativt under morgondagen så att ägget inte släpper för sent eftersom upptinade spermier inte lever lika länge som färska. Den här gången fick vi ingen testdag av dem men jag har bim den 11/1 så jag tänker att jag väntar ut mensen till den 13/1 och testar då om den inte har kommit. Tredje gången gillt hoppas vi!

Spännande! Massa lycka till. Denna väntan är verkligen fruktansvärd.
Svar på tråden BIM 1-15 januari