BIM 1-15 januari
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Hej! Hoppar in här hos er också. Känner mig ganska säker på att ägget släppte igår. Bim blir runt 12 januari.
Här kommer några grejer, svettas mycket mer, började typ gråta nu på morgonen, allt känns varmt, o extremt känsligt luktsinne.....tuttarna börjar kännas lite ömma... Haha tänk om jag inbillar mig allt, ska bli kul o se om de visar sig vara pga graviditet eller inte. Testade igår kväll, visade neg änsålänge, så testar igen på nyårsafton då är de bim - 4/5 ungefär. Bäst o ta morgonkiss kan jag tro! Lycka till alla här i gruppen!
Hej! Hoppar in här hos er också. Känner mig ganska säker på att ägget släppte igår. Bim blir runt 12 januari.
Vad kul att du kommer över hit! :) Hoppas det tar sig denna gång! Har du gjort någon undersökning efter förra månadens försök?
[quote=77258961][quote-nick]FrökenE1985 skrev 2016-12-29 12:56:31 följande:[/quote-nick]Var hos gyn igår. Allt såg fint ut. Slemhinnan var tjock och redo så förutsättningarna finns verkligen denna gång. Hade även en äggblåsa som såg mer än redo ut, några timmar senare högg det till i den äggstocken och tempen ökade idag. Tror att det extra progesteronet från progesteronkrämen förra cykeln gjort så att slemhinnan byggts upp bättre denna gång. Progesteron är ju förstadiet till östrogenet som bygger upp slemhinnan innan ägglossning. [/
Vad skönt för dig att det såg bra ut! Håller tummarna extra hårt! :)
[quote=77258961][quote-nick]FrökenE1985 skrev 2016-12-29 12:56:31 följande:[/quote-nick]Var hos gyn igår. Allt såg fint ut. Slemhinnan var tjock och redo så förutsättningarna finns verkligen denna gång. Hade även en äggblåsa som såg mer än redo ut, några timmar senare högg det till i den äggstocken och tempen ökade idag. Tror att det extra progesteronet från progesteronkrämen förra cykeln gjort så att slemhinnan byggts upp bättre denna gång. Progesteron är ju förstadiet till östrogenet som bygger upp slemhinnan innan ägglossning. [/
Vad skönt för dig att det såg bra ut! Håller tummarna extra hårt! :)
Åh vi va med i samma BIM grupp för nov! Jag höll tummarna för dig! Lycka till denna omgång :)