BIM 1-15 januari
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag hoppar in här nu. Jag har BIM 3/1 och är nu på ÄL+11.
Jag har alla möjliga graviditetssymtom, där det starkaste är min trötthet. Vid min förra graviditet somnade jag på soffan varje kväll innan jag ens visste om att jag var gravid, nu händer samma sak igen. Efter 1,5 års försök att få till barn nr 2 (ny man).
Jag somnar på soffan varje kväll, sover middag de senaste dagarna, och idag har känslorna varit så upp och ner att jag gråtit för ingenting. Jag har testat idag med 3 olika gravtest (från 5-25 mUl hcg) och alla är negativa. Jag var helt säker på att det tagit sig denna gången. Jag vet att det är ett par dagar kvar, men det borde ju ha synts någonting på de där supertidiga testen.
Jag vet inte hur jag ska klara av att hantera fler negativa resultat. Jag försöker att hålla mig borta från att testa för tidigt men det går knappt, tillslut dras jag till testen och bara måste. Testberoende är ett ord som beskriver mig väl.
Tack! Känner du något? Det enda jag reagerade på var att jag aldrig kände av min ägglossning, men hade ägglossning enligt cb digitala test.
Jag har bim 3/1, och har hittills varit väldigt hoppfull! Gjorde vårt första inseminationsförsök 19/12, men tycker nu att jag har väldigt mycket mensvärk, så vet inte, hoppet försvann lite nu :(
Jag har bim 3/1, och har hittills varit väldigt hoppfull! Gjorde vårt första inseminationsförsök 19/12, men tycker nu att jag har väldigt mycket mensvärk, så vet inte, hoppet försvann lite nu :(
Testade mig idag. Visade gravid :)