BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Morgon mage vecka 14+5
Morgon mage vecka 14+5
11+2 andra barnet :)
V 15+3 kvällsmage. Andra barnet. Har faktiskt lagt sig lite svullnaden. Hade mycket mage innan med men mer platt men mjukt innan :)
Haha alltså jag ser mest tjock ut tycker jag! Å bebis är ju bara en liten persika långt ner ovanför blygdbenet!
På den här bilden ser jag extra stor ut så antingen är jag större än jag tror eller så ljuger kameran
Vecka 14+0 idag iaf!
Wow vilka magar. Jag ser fram emot när magen verkligen ser ut som en gravid-mage, nu ser jag mest tjock ut. Jag måste fortfarande gömma magen på jobbet så nu går jag bara runt i stora bylsiga kläder. Inte så kul, känner mig inte direkt fin. Efter RUL ska jag väl berätta för föräldrar (jobbar som lärare) och äntligen klä mig som jag vill. Är ju min sista graviditet så vill gärna njuta av att känna mig "gravid-fin".
Fast sen kommer man väl känna ful och otymplig istället haha.
Å så kul med bilder
Ja, jag har också tydligen den sjukdomen! Träffade en suverän läkare som skulle försöka få till att jag får gå på min hc för dropp när det behövs istället för att åka till kvinnokliniken, är 10mil enkel väg. Så hon sjukskrev mig ytterligare några veckor men jag hoppas att det vänder snart! Har inte kräkts idag men mår illa... Huvvaligen!
Jag hade utslag på stickorna, hon ringde doktorn och han tvekade att skriva ut antibiotika innan odlingen. Men då det var långhelg ville dom inte chansa att jag skulle börja känna av den då Jag ej känner av mina. Lät konstigt att du behöver vänta så många dagar på svar om du har symtom på uvi tom.:/
Jag fick antibiotika utskriven på bara svaret på stickan. Men jag har jättemycket problem med uvi under graviditeter, för det är återkommande. Jag känner heller inte av det förrän det har gått hela vägen upp till njurarna.
Brukar du ha uvi? För om du inte brukar ha det och det var så lite utslag så kan jag förstå att han inte ville skriva ut för det är ju inte bra att äta penicillin för mycket. Fast å andra sidan så kanske du gjorde urinprovet precis när uvi började, det har jag lyckats med nån gång ;) så det är konstigt att du måste vänta till nästa vecka så du inte får göra ett till prov idag?