• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Malimari
    Emelie1994 skrev 2017-01-15 10:25:51 följande:

I fredags var vi på ultraljud och fick se vårat lilla mirakel. ? är idag inne i v 13+2

Grattis ^^
  • Summerchild
    Elliot0300 skrev 2017-01-15 09:09:01 följande:

Och på vissa sidor/appar stod det att det vad redan förra veckan :s

Vet inte riktigt med procent men min barnmorska sa att om jag kommit såhär långt är chansen väldigt stor att det går vägen så jag håller fast vid det ^^

Har KUB 24/1 så hoppas allt ser bra ut där med

Ja det är ju skönt ... så nästan alla oss har passerat det är mer å gratta allihopa imorgon :)
  • Mamma till Rasmus

Hej!

Bf 22 juli, bor i Sörmland

Ska på kub på onsdag men har redan gjort 2 vul. Vi har inte berättat för någon än, vi har en son född 2010 sen innan.

• Majsannn

Nån mer som har problem och kanske en lösning på lågt blodtryck? Jag har 90/50, problem med yrsel och illamående. Inget att göra enl bm.. Alltid haft runt 120/60 så detta är helt nytt för mig. Kollat nät ett men hittar inget vettigt...

• Malimari
    Majsannn skrev 2017-01-16 13:47:34 följande:

Nån mer som har problem och kanske en lösning på lågt blodtryck? Jag har 90/50, problem med yrsel och illamående. Inget att göra enl bm.. Alltid haft runt 120/60 så detta är helt nytt för mig. Kollat nät ett men hittar inget vettigt...

Det blir ofta bättre när kroppen vant sig vid det extra blodet. Men kan ta många veckor till det. Jag har samma problem. Att röra sig samt dricka mycket vatten kan man testa iaf
  • Gameofthrones123
    Majsannn skrev 2017-01-16 13:47:34 följande:

Jag har själv legat så lågt förra graviditeten men de höjdes sedan sakta till typ 120/70 . Som ovanstående sa så bör man dricka ordentligt och röra på sig, så hoppas kag att de blir bättre för dig snart :)
  • Majsannn

Tack för råden, rör mycket på mig i jobbet men kan absolut bli bättre på att dricka vatten

• Joline84
    Mamma till Rasmus skrev 2017-01-16 12:32:52 följande:

Hej!

Ska på kub på onsdag men har redan gjort 2 vul. Vi har inte berättat för någon än, vi har en son född 2010 sen innan.

Hej! Jag bor också i Sörmland. =) Jag trodde inte dem gjorde kub i vårat landsting. Var det nått du fick välja eller gör du det av annan anledning? Jag har inte vart på mvc än. Ska dit i februari. Har bf 26/7.
  • Wooden
    Mamma till Rasmus skrev 2017-01-16 12:32:52 följande:

Hej!

Joline84 skrev 2017-01-16 21:18:27 följande:

Hej! Jag bor också i Sörmland. =) Jag trodde inte dem gjorde kub i vårat landsting. Var det nått du fick välja eller gör du det av annan anledning? Jag har inte vart på mvc än. Ska dit i februari. Har bf 26/7.

Jag bor också i Sörmland! Kanske ska göra kub privat? Så lättillgängligt med Stockholm härifrån ju :)

Har en son som är född i september 15. Har varit på ett ul i v10. Är sjukt imponerad (eller vad man ska säga) över er som kan hålla tyst länge, haha! Vi berättade för våra familjer i vecka 6-7 nånting. Kunde inte hålla oss. Inte förra gången heller iofs :)
  • Lady K

Dags för kub imorrn bitti...Vet att ni var några till som ska iväg på det imorrn, håller tummarna för oss allihop!

Svar på tråden BF Juli 2017 ny