BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
I fredags var vi på ultraljud och fick se vårat lilla mirakel. ? är idag inne i v 13+2
Och på vissa sidor/appar stod det att det vad redan förra veckan :s
Vet inte riktigt med procent men min barnmorska sa att om jag kommit såhär långt är chansen väldigt stor att det går vägen så jag håller fast vid det ^^
Har KUB 24/1 så hoppas allt ser bra ut där med
Hej!
Bf 22 juli, bor i Sörmland
Ska på kub på onsdag men har redan gjort 2 vul. Vi har inte berättat för någon än, vi har en son född 2010 sen innan.
Nån mer som har problem och kanske en lösning på lågt blodtryck? Jag har 90/50, problem med yrsel och illamående. Inget att göra enl bm.. Alltid haft runt 120/60 så detta är helt nytt för mig. Kollat nät ett men hittar inget vettigt...
Nån mer som har problem och kanske en lösning på lågt blodtryck? Jag har 90/50, problem med yrsel och illamående. Inget att göra enl bm.. Alltid haft runt 120/60 så detta är helt nytt för mig. Kollat nät ett men hittar inget vettigt...
Tack för råden, rör mycket på mig i jobbet men kan absolut bli bättre på att dricka vatten
Hej!
Ska på kub på onsdag men har redan gjort 2 vul. Vi har inte berättat för någon än, vi har en son född 2010 sen innan.
Hej!
Hej! Jag bor också i Sörmland. =) Jag trodde inte dem gjorde kub i vårat landsting. Var det nått du fick välja eller gör du det av annan anledning? Jag har inte vart på mvc än. Ska dit i februari. Har bf 26/7.
Dags för kub imorrn bitti...Vet att ni var några till som ska iväg på det imorrn, håller tummarna för oss allihop!