BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jag tog ut p-staven och efter några veckor fick småblödningar i ett par dar. Jag och bm trodde att det var första mensen men det berodde antagligen på något annat. Så jag blev väl gravid på första ägglossningen efter att jag tog ur p-staven. Gubben har superspermier tror jag ;)
Hej! Jag bor också i Sörmland. =) Jag trodde inte dem gjorde kub i vårat landsting. Var det nått du fick välja eller gör du det av annan anledning? Jag har inte vart på mvc än. Ska dit i februari. Har bf 26/7.
Ni får kolla så att ni är med på listan, kan ha missat någon lista när jag letade :)
Ni får kolla så att ni är med på listan, kan ha missat någon lista när jag letade :)
Hej! Jag är gärna med på listan. BF 6 juli, Stockholm
BF-lista juli
1 Juli - KaffeOchHybris, Linköping
2 Juli - Haiduchi, Skåne
3 Juli - Newbie84, Stockholm
3 Juli - Madelia, Västmanland
3 Juli - Sussie11, Västerbotten
4 Juli - Sosozo, Stockholm
4 Juli - Acinnaleh, Närke
7 Juli - Gröna Druvan, Halland
7 Juli - FrökenMp, Hälsingland
11 Juli - Sobrio88, Värmland
12 Juli - Noccis, Stockholm
12 Juli - Gameofthrones, Valdemarsvik
13 Juli - JosSand, Linköping
14 Juli - Beebii, Uppsala
15 Juli - Treansresa, Gällivare
18 Juli - Narie24, Stockholm
18 Juli - Vårivfresa, Västernorrland
18 Juli - Meowt, Malmö
18 Juli - Rockstrongo, Gävle
18 Juli - Saandriiis,
19 Juli - Kajsakavat82, Skåne
19 Juli - NinaS88, Linköping
19 Juli - Mamma1986, Skåne
19 Juli - TroOchTvivel, Stockholm
20 Juli - Emelie1994, Värmland
20 Juli - Wooden, Södermanland
21 Juli - Lisaemma, Stockholm
21 Juli - Starseed,
22 Juli - Lindseey, Skåne
22 Juli - Mamma till Rasmus, Södermanland
22 Juli - Delilah2001, Göteborg
22 Juli - Babydreams, Gävle
23 Juli - Malimari, Göteborg
23 juli - Soffiiee, Halmstad
25 Juli - Leeandra, Gotland
25 Juli - Lo1985, Stockholm
26 Juli - Joline84 , Södermanland
27 Juli - Leken, Västerås
27 Juli - vet hur det känns, Västerås
27 Juli - Marretiin, Västernorrland
27 Juli - Lady K, Värmland
28 Juli - LillaJag06, Kalmar
28 Juli - Desshank, Östergötland
29 Juli - Elliot0300, Malmö
29 Juli - SandraErica, Nacka, Stockholm
29 Juli - Summerchild, Västerås
29 Juli - Sofia12310, Jönköping
29 Juli- 78elle, Nacka
30 Juli - Basio, Skåne
30 Juli - Florpan10, Södermanland
Blev ju som sagt framflyttad till 3/8 idag på kub, men stannar hemskt gärna kvar hos er i denna tråden. Var inne i augusti-tråden och kikade men det är inget snack där alls förutom att hitta fb-grupper. Är det ok med er att jag hänger kvar? Tycker det är så härligt snack i denna gruppen.
Blev ju som sagt framflyttad till 3/8 idag på kub, men stannar hemskt gärna kvar hos er i denna tråden. Var inne i augusti-tråden och kikade men det är inget snack där alls förutom att hitta fb-grupper. Är det ok med er att jag hänger kvar? Tycker det är så härligt snack i denna gruppen.
Nej jag blev erbjuden det eftersom vi har det sa bm. Det var inget jag blev erbjuden med sonen men då kanske det inte fanns heller. Jag är 32 år och hon sa att det inte hade med åldern utan att det erbjöds till alla då det som sagt finns på plats. Bor i Nyköping.