BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Spännande att höra era berättar historier sen!!
Hade relativt bra socker fast som diabetiker. Men ledsen jag blev att det stack iväg under natten 10.9 under säkert 5 timmar. Skäms att jag inte kollade hela natten. Är ju så känsligt v 9+1
Skickade in en egenremiss till östra, så får se hur det blir. Kanske får jag en tid när jag går den vägen.
Annars struntar vi i det. Finns inte tid nu att vela runt.
Vi berättade igår till nära å kära men dummaste frågan fick ju min kille .. -vill du ha det där barnet? Var det planerat? Trodde inte du ville ha barn!
Känns skämmigt att få dom frågorna av min mamma och syster. Blääää
Oj, det var ju inte särskilt smidigt att säga så! Jag gissar på att vi lär få en hel del kommentarer då det blir barn nr 5 i familjen (jag har tre biobarn och mannen har en fosterson). Men såna kommentarer hoppas jag att vi slipper ...
Vi berättade igår till nära å kära men dummaste frågan fick ju min kille .. -vill du ha det där barnet? Var det planerat? Trodde inte du ville ha barn!
Känns skämmigt att få dom frågorna av min mamma och syster. Blääää
Jag gissar också på att det kommer bli kommentarer här. Blir 6 barn varannan vecka. Därför jag drar mig lite för att berätta. För just nu orkar jag inte med allt tjat. Vi hade som sagt bestämt oss för inga gemensamma, men ångrade oss i höstas.
Vad tråkigt att du ska behöva känna så! Det är eg inte alls ok! Strunt samma vad ni sagt eller bestämt tidigare i livet. Försök tänk ut några ordentliga, tunga motkommentarer i förväg som du kan slänga tillbaka om någon börjar säga knäppa saker. Typ "vi måste få följs vårt hjärta i det här och jag skulle uppskatta om du respekterade det och var inte otrevlig, tack!" Eller "vad tråkigt att det där är din första reaktion. Verkligen trist att du inte kan glädjas för vår skull, jag hade förväntat mig mer av dig".