• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Treansresa
    marretiin skrev 2016-12-26 19:59:08 följande:

Här är länk till en av vagnarna jag hittat. Lirdo är märket o i d priset ingår även regn- o vindskydd samt skötväska. Finns i en massa galna färger men jag gillar mer diskret typ grå

www.barnpavag.se/sv/produkter/barnvagnar/

Vilken häftig vagn! Och häftiga färger! Jag hade lätt kunnat ha en knallrosa om det blir en tjej haha.

Har ni börjat handla saker ännu eller väntar ni ett tag till? :)
  • Delilah2001

Eller jo, den senaste var samma!

• marretiin
    Treansresa skrev 2016-12-26 20:01:47 följande:

Vilken häftig vagn! Och häftiga färger! Jag hade lätt kunnat ha en knallrosa om det blir en tjej haha.

Har ni börjat handla saker ännu eller väntar ni ett tag till? :)

Ja den vagnen gillar killen bäst oxå då den är lite rejälare men jag har så liten bil så får se om d blir ngn mindre.

Nej vi har inte börjat handla nåt än, väntar nog tills efter RUL. Har börjat virka lite smått o gjort en liten mössa

• Delilah2001

Eller nej, inte ens det! Den på min länk har tre hjul

• marretiin
    Delilah2001 skrev 2016-12-26 20:07:20 följande:

Ja jag såg den oxå den med tre hjul om det är den som heter Jogger som du tänker på? Störde mig dock på att man inte kan vända sittdelen mot sig så man ser barnet.
  • Delilah2001
    marretiin skrev 2016-12-26 20:09:55 följande:

Ja jag såg den oxå den med tre hjul om det är den som heter Jogger som du tänker på? Störde mig dock på att man inte kan vända sittdelen mot sig så man ser barnet.

Aha, så långt kollade jag inte! Det var ju en stor nackdel.
  • Treansresa
    Delilah2001 skrev 2016-12-26 20:07:20 följande:

Coolt till sådant pris. Måste kollas på!
  • Treansresa
    marretiin skrev 2016-12-26 20:07:10 följande:

Ja den vagnen gillar killen bäst oxå då den är lite rejälare men jag har så liten bil så får se om d blir ngn mindre.

Nej vi har inte börjat handla nåt än, väntar nog tills efter RUL. Har börjat virka lite smått o gjort en liten mössa

Haha vi måste ju köpa ett riktigt åbäke till bil nu för att rymmas alla så vagn får jag plats med

Men vilken gullig mössa!! Jag vill lära mig att sticka strumpor.

Vi har faktiskt börjat handla lite smått på rean. Mycket kan fortfarande hända men då kommer vi försöka igen.
Svar på tråden BF Juli 2017 ny