BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jag har bara haft sjal till mina barn, till och med tvillingarna . Så en ny sjal till blivande pappan är självklar ( det är ju hans första ) men jag får hålla tillgodo med samma sjalar jag haft med de andra barnen. Sjalarna är förresten det enda jag har kvar från småbarnstiden med de äldre barnen, skänkte allt till vänner och Röda korset då jag inte skulle ha fler barn, trodde jag .
Haha vi måste ju köpa ett riktigt åbäke till bil nu för att rymmas alla så vagn får jag plats med
Men vilken gullig mössa!! Jag vill lära mig att sticka strumpor.
Vi har faktiskt börjat handla lite smått på rean. Mycket kan fortfarande hända men då kommer vi försöka igen.
Ja vi kommer fortsätta köra med två bilar här. Full planering inför att killen o hans barn ska flytta in hos mig. Bor i en 3a men den e stor så vi ska göra den till en 4a o så ska hans son få rum i klädkammaren. Man får göra d bästa av d tills vi hittar större.
Ja för mig handlar d nog mest om att d känns så overkligt fortfarande.
A tack . Sticka har jag för dåligt tålamod till men virka går fortare
Aha oj ja då får ni vara trixiga:) men finns de kärlek löser sig alltid platsen:) Vad roligt o flytta ihop:) vad säger pojkarna?:)
Jo jag är lite anti att byta bil då vi kan köra två. Men tror det är gubbens sätt att få acceptera detta haha. Han vill att vi alla 8 ska kunna åka tillsammans.
Min son som är 11 är så glad. Killens son som är 6 o dotter som är 9 vet inget än. Vi ska berätta efter besöket hos barnmorskan i januari.
Min son som är 11 är så glad. Killens son som är 6 o dotter som är 9 vet inget än. Vi ska berätta efter besöket hos barnmorskan i januari.
Tjejer...hur är det med erat luktsinne nu?
Detta är fruktansvärt, borde det inte gå över snart? Är ju ändå i vecka 13!
Hur kan allt lukta så illa? Jag mår illa av att komma hem, det är flera rum som har en lukt jag bara inte står ut med! Mannen luktar fortfarande så vidrigt!! Duschar han luktar han nästan värre!! Att öppna kylskåpet kräks jag nästan av.... Att vara i lunchrummet på jobbet är en pina, får ofta sitta i vilorummet...
Kan fortsätta i evigheter...
Någon mer som haft sammandragningar än? Jag hade igår och halva dagen idag...känns ju inte så bra... Fick tidigt med sonen också, men inte såhär tidigt!!
Hur kan allt lukta så illa? Jag mår illa av att komma hem, det är flera rum som har en lukt jag bara inte står ut med! Mannen luktar fortfarande så vidrigt!! Duschar han luktar han nästan värre!! Att öppna kylskåpet kräks jag nästan av.... Att vara i lunchrummet på jobbet är en pina, får ofta sitta i vilorummet...
Någon mer som haft sammandragningar än? Jag hade igår och halva dagen idag...känns ju inte så bra... Fick tidigt med sonen också, men inte såhär tidigt!!
Fast barnen vet kanske inte de heller att ni ska flytta ihop:)