Vet hur det känns skrev 2017-08-02 18:22:14 följande:
Jag håller tummarna för oss båda.. jag ska ringa in 41+0 och få tid. Är så jävla less på det här nu! Läste att om man väntar pojke så stannar dom gärna nån dag extra i magen.. (har två tjejer sen tidigare som kom i tid) jäkla skit unge att inte komma.. längtar ju så sjukt mycket efter bebis nu!!
Håller tummarna för naturlig start inatt!! Annars att igångsättning går snabbt och bra. Blir det imorgon du sätta igång eller fre?
Jag skulle ringa imorgon, å då får jag väl veta om de har tid med mig imorgon eller på fredag, då för bedömning? Vad det nu innebär? Känns ju som om de har tid och plats så kör de, är det fullt så bestämmer de att bedömningen ser bra ut så tar vi efter helgen? Har ju inte en aning om hur detta går till! De andra har ju kommit snällt när de ska, bara denna lilla envisa busen som jäklas med mamma ;)
Mogen, mjuk klar öppen osv va jag ju för en vecka sedan? Borde ju bara va att köra imorgon eller fredag tycker jag! Känns ju sådär att bli hemskickad på fredag för att avvakta? Blir ju v 43 på tisdag, kan ju knappast va bra?