BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jag har känt långt innan v16 med mina. Första kände jag i v15, tvåan i v14 och trean v13-14. Har känt det tydligt och utan tvekan om att det varit bebisen. Så visst kan man det! Tvåan hade jag dessutom moderkakan i framvägg. Nu är jag än så länge bara i v10, men väntar otåligt ändå...
Ni som känner livmodern/ har kännt den tidigare, hur känner man den? Vart ska jag leta och hur känns den, hård eller?..
Ni som känner livmodern/ har kännt den tidigare, hur känner man den? Vart ska jag leta och hur känns den, hård eller?..
När man känner den så vet man den känns som en liten halvhård boll nedanför naveln någonstans. Har inte känt av min än men är ju bara i v.11+0 nu
När man känner den så vet man den känns som en liten halvhård boll nedanför naveln någonstans. Har inte känt av min än men är ju bara i v.11+0 nu
Ok! Ovanför kissblåsan, eller? Jag försöker hitta den, tycker mig känna något men svårt att avgöra.
Grattis då har du passerat värsta delen av missfallsrisken
Idag har inte varit någon bra dag. Haft ont i magen till och från. Har också sovit massor. Varit vaken 5 timmar totalt och är fortfarande trött:( hoppas liten har en tillväxt perjod bara så de inte hänt något