BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Hampus hade 38.5 (tur det var barn nummer två..) men ja jag tror även 36.5 är rätt stort.
Åh men det löser ju sig isåfall. Hur mår du?
Stort Grattis till er som fått! :)
Du behöver inte vara orolig! Du kommer bli igångsatt helt klart! Jag hade också blivit det bara tappen hade varit lite längre ner.. min tur kommer sen. Lycka till imorgon! Snart har du din bebis. Ska bli spännande att höra hur stor han är :)
Ja nu nådde jag maxvikt på 110.9 kg ....helt sjukt.... har gått upp från 83kg startvikt.....lol ska se fram emot varma promenader ute med vagnen sen :) tappa några kg snart ;)
Jag väger 113,2 nu till 170 cm.. tjock som en gris!!! Blir promenader i höst :D lycka till nu! Försök sova. Berätta hur det går sen :)
Kl 22 igår började jag få regelbundna sammandragningar som kändes som mensvärk. Det har hållt i sig hela natten men nu återstår endast lite molvärk plus att jag är helt slut så klart. Grr.
Mmm ska göra ett försök nu.... annars kommer jag vara trött ....ställt klockan på 7.... fy bara 7 timmar ...kanske kan sno 1 timme till 8 :S ....med en snabb frukost
Kl 22 igår började jag få regelbundna sammandragningar som kändes som mensvärk. Det har hållt i sig hela natten men nu återstår endast lite molvärk plus att jag är helt slut så klart. Grr.
Vad surt!! Hoppas dom kommer tillbaka och att det startar helt:)
Mmm ska göra ett försök nu.... annars kommer jag vara trött ....ställt klockan på 7.... fy bara 7 timmar ...kanske kan sno 1 timme till 8 :S ....med en snabb frukost