BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Grattis och hoppas ni piggar på er fort!
Nej det stod fel i listan. Vetat sen RUL att det är en tös, och alla de där "testerna" man gjort har också visat det.
Hon hade bajsat mkt i fostervattnet och kräks nu upp brunt slem.
Tänk, jag tycker att hon är så liten trots sin tyngd :). Lillpluttan. Vi ligger mest och tittar på henne. Försökt sova men det är sånt liv här. Man lider med kvinnorna som skriker.
De sista värkarna är verkligen ngt av sitt eget slag hehe. Och minns nästsista där huvudet (typ?) var ute och man skulle andas utan att krysta. Oj vad jag skrek haha. Tänk
Vad naturen är häftig ändå. Vad man klarar!
Blöder så mkt nu, minns inte att det var så med de andra. Kanske beror på infektionen?
Grattis narie till tjejen! Hoppas ni återhämtar er från feber o allt snart.
Får ni stanna kvar för observation nu då? Min lilla bajsade också i vattnet och hade svalt en del vatten, så här kräks det också. Men lika bra de kommer upp :)
Ja de där med att inte krysta är inget jag lyckats med någon utav mina förlossningar... men som tur är har de ju gått bra ändå. Tur att jag inte födde en sätesbebis :D
Stort grattis Narie till bebis! Exakt samma mått som min nummer två :D Hur stort var huvudet?
Hoppas ni båda snart är feberfria!
Ja jag får i allafall stanna. Ligger fortf kvar på förlossningen.
Trodde jag skulle få en igångsättning idag men när vi kom var hela parkeringen full och det var fullt på förlossningen. Fick vänta från 10 till 11:30 sen så fick jag ctg och undersökning av läkaren.
Min jävla livmodertapp var för långt bak och omogen så dom ville inte starta mig pga tidigare snitt med första barnet (för stora risker då sa läkaren) så jag fick åka hem igen.. fick en ny tid 26/7 och om tappen var mogen då så skulle jag få bli igångsatt då.. vilket skit!!!! Suck..
Fast o andra sidan så vill jag inte riskera något heller så jag får ligga i vänta..
Dagens vad jag trodde sista bild på magen..
Trodde jag skulle få en igångsättning idag men när vi kom var hela parkeringen full och det var fullt på förlossningen. Fick vänta från 10 till 11:30 sen så fick jag ctg och undersökning av läkaren.
Min jävla livmodertapp var för långt bak och omogen så dom ville inte starta mig pga tidigare snitt med första barnet (för stora risker då sa läkaren) så jag fick åka hem igen.. fick en ny tid 26/7 och om tappen var mogen då så skulle jag få bli igångsatt då.. vilket skit!!!! Suck..
Fast o andra sidan så vill jag inte riskera något heller så jag får ligga i vänta..
Men Gud vad surt! Att få vänta så länge menar jag! Har själv bf den 26e så tycker det är en evighet dit, haha. Men det beror väl på omogen tapp och det då men den borde ju kunna mogna snabbt?! Hoppas du ändå är vid gott mod!