BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Wiieeee så roligt!!! Lycka till nu!!! Spännande!! Var din livmodertapp mogen? Eller gick det bra att starta enda?
Ja 3 cm öppen sa dom...är det moget? Ja dom tog hinnorna på en gång å nu har ju 2 timmar gått men svagaste värkar så nu ska jag ut å promenera :)
Allt från att det var tråkigt ....så kom drop för värk... och nu har det nog gått undan... värk 4e minut...ingen aning vad det har för betydelse men det är ju intensensitet och kanske inte hur ofta som är det vesäntliga. Har fortfarande rätt tråkigt :)
Åh, vad spännande Summerchild! Hoppas det flyter på nu och att det kommer igång ordentligt.
Jag fick hinnsvepning igår och idag har slemproppen lossnat så hoppas på lite action snart.
Men även om det avtog nu känns det ju helt klart något som är på gång. Dagarna kan sega sig fram i slutet men rätt vad det är så är ju bebisen här, och då undrar man hur det kunde gå så fort .
Surt samma som jag för en vecka sen! :( man blir ju helt färdig och besviken. Fick sov dos då sen har det varit lugnt bara molvärk på kvällarna.
Surt samma som jag för en vecka sen! :( man blir ju helt färdig och besviken. Fick sov dos då sen har det varit lugnt bara molvärk på kvällarna.
Åh, vad spännande Summerchild! Hoppas det flyter på nu och att det kommer igång ordentligt.
Jag fick hinnsvepning igår och idag har slemproppen lossnat så hoppas på lite action snart.
Just ja ...klantade mig med parkering hoppas karln kommer tillbaka utan böter nu då....bett han springa ut...50 min glömt :S... telefonen var på ljudlös å glömde helt bort easypark. Bra app annars :)
Min mage är hård som ett bowlingklot 20 timmar /dygnet typ, enormt tryck nedåt, måste typ gå bredbent! Molvärk/ mensvärk, sticker eller ilar till rejält ibland, men inga värkar. Slemproppen gick för nästan 2 veckor sedan, mjuk tapp hon fick lätt in ett finger! Men INGENTING händer! Klart man längtar efter smärtan, det är det coolaste av allt man upplever ju, även om man ångrar den längtan precis mitt uppe i det! Sa till maken att jag vill det ska göra ont på riktigt snart och jag vet jag kommer får äta upp de orden när det väl startar men då ser man ju målsnöret iaf!