• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Summerchild
    Vet hur det känns skrev 2017-07-21 20:20:31 följande:

Jah gick faktiskt in på google och läste om dropp pp hjärtljuden.. och 50-60 slag/min och för många blev det katastrofsnitt då. Så du hade tur att han stabilisera sig snabbt.. var nära där!!

Det jag inte förstår är.. dom säger ju att bm har koll på hjärtljuden där inne i deras rum. Larm och grejer.. dom borde ju sett hans hjärtljud droppa! Usch att du blev lämnad så mycket!! Och vid krystningen också!! Var det många prickar (dom där blå/rosa) på tavlan?

Ja det är som du säger att ingen kom trots att dom borde ha koll... när vi tröck på larm så kom dom typ in lugnt och fråga vad vi ville ha hjälp med...sen så vart det jäkla spring.

4 flickor och 4 pojkar med Elvin. Om jag minns rätt. :)
  • Summerchild

När tecknar ni försäkring på era barn? Å varför lyckas inte jag via webben... existerar inte hans personnummer än?

• Treansresa
    Summerchild skrev 2017-07-21 21:13:28 följande:

När tecknar ni försäkring på era barn? Å varför lyckas inte jag via webben... existerar inte hans personnummer än?

Jag tecknade såfort vi vart utskrivna från BB. Med trygg Hansa kunde jag inte teckna innan. Skrev bara in hans 6 första och hela mitt.
  • Bimbim79

Ring till bolaget så lägger de in :) kan va strul i början annars med person nr etc!
  • Bimbim79

Ring till bolaget så lägger de in :) kan va strul i början annars med person nr etc!
  • Summerchild
    Bimbim79 skrev 2017-07-21 22:02:02 följande:

Oki :) nån som verkar bättre lr spelar ingen roll? :)
  • Summerchild
    Treansresa skrev 2017-07-21 21:27:57 följande:

Jag tecknade såfort vi vart utskrivna från BB. Med trygg Hansa kunde jag inte teckna innan. Skrev bara in hans 6 första och hela mitt.

Så du tycker att trygg hansa är bra? :) lr spelar ingen roll? :)
  • Summerchild

Tack wooden... ja det är ett skönt elände som är över :)

Min pojke är väldigt snäll och tror nog att jag kommer och sova skönt inatt på bb :)

• Treansresa
    Summerchild skrev 2017-07-21 23:23:33 följande:

Så du tycker att trygg hansa är bra? :) lr spelar ingen roll? :)

Jag vet inte vilken som är bäst, men har trygghansa till dom andra barnen och haft från start. Tycker det funkat bra med dom så tog samma nu
Svar på tråden BF Juli 2017 ny