Bim 16-20 januari
Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.
Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)
Välkomna tjejer :)
Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.
Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)
Välkomna tjejer :)
Eftersom detta är försök nr tjugo ska jag kära med rosenrot och progesterall. Nu jäklar haha
Har också en tub Progesterall hemma :) Blir sjunde försöket för oss, dock blivit gravid en gång men slutade i MA.
Så va mensen slut... nu vänta in äl
Det blir min andra vända med den här två mf. Sista i maj och har inte lyckats sen dess. Nu kör vi så det ryker haha
Ja, nu kör vi!! Mensen har trappats av här. Kör du med ÄL-stickor? När börjar du smörja med krämen?
Ska också köra med progresteron!
När smörjer man? Läste någon dag innan äl och läst även efter äl???
Äter borago fram till äl också.
Hoppar in här med er =)
Vi började i Januari, blev gravida i April, förlorade graviditeten.. i vecka 20, på RUL upptäcktes det att vår lilla kille hade lämnat oss för himlen i vecka 16. Det var Augusti.. Mf nu i december och hoppas att den 20/1 då BIM är kanske kan bli dagen då allt vänder.
Jag använder mig av CB fertilitetsmonitor och ägglossningstest på eftermiddagarna för att absolut inte missa ägglossningen. Hoppas hoppas på många plus och glada gubbar i stickorna framöver =)
Hoppar in här också!! BIM 20/1. Åttonde försöket med första barnet. Fick MF i september v.7
Hoppas på många fina plus för oss alla!!
Hoppar in här med er =)
Vi började i Januari, blev gravida i April, förlorade graviditeten.. i vecka 20, på RUL upptäcktes det att vår lilla kille hade lämnat oss för himlen i vecka 16. Det var Augusti.. Mf nu i december och hoppas att den 20/1 då BIM är kanske kan bli dagen då allt vänder.
Jag använder mig av CB fertilitetsmonitor och ägglossningstest på eftermiddagarna för att absolut inte missa ägglossningen. Hoppas hoppas på många plus och glada gubbar i stickorna framöver =)
Hoppar in här då mensen kom idag! Har kort cykel, äl 5 jan och bim 18 jan! Hoppas vi får börja året med många plus :)