• anna7607

Bim 16-20 januari

Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.

Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)

Välkomna tjejer :)

• Svar på tråden Bim 16-20 januari
  • mamamallan
    Villjusågärna skrev 2017-01-19 19:38:23 följande:
    Ja visst är det svårt! Har du fått några grav symtom? Har du bim idag el igår?
    Inga symptom på varken grav eller mens. Har bim idag på 28-dagarscykel, men det har varit lite oregelbundet sen jag fick missfall i höstas. Testade imorse och det var negativt, så antar att det är så. 
  • Villjusågärna
    mamamallan skrev 2017-01-20 15:42:30 följande:

Inga symptom på varken grav eller mens. Har bim idag på 28-dagarscykel, men det har varit lite oregelbundet sen jag fick missfall i höstas. Testade imorse och det var negativt, så antar att det är så. 

Håller tummarna ändå.. det kan ju dröja innan plusset kommer :)
  • lisohl

Tidigare i veckan kände jag mig rätt hoppfull då jag mådde illa till och från under några dagar. Idag har jag inte mått illa så då dalade genast hoppet. För en stund sedan kände jag små stick långt ner i magen och genast steg hoppet igen. Denna känslomässiga berg-och-dalbana alltså... Enligt app har jag bim imorgon, CD 32, och som längst har jag en cykel på 33 dagar. Får se om jag vågar mig på ett test i helgen, inte imorgon men möjligtvis söndag.

• Sullulla

BIM + 8

Negativt test :/

Inga tecken på mens , mjölkiga flytningar

Grattis alla som plussat ????

• Lykkeliv

Har inte skrivit så mkt här, mest följt.

Hade bim igår. Imorse enorm mensvärk, gick på toa och insåg att japp nu kom den.

Men det skumma är att det har bara varit en liten miniblödning på hela dagen!

Har fortfarande ömma bröst (har aldrig det i vanliga fall) och jag brukar blöda mycket på en gång när mensen kommer.

Så nu vet jag varken ut eller in. Är jag gravid eller inte? Vill inte ta ett test o få ett negativt test igen.

Usch vilken röra. Vet inte vad jag ska våga tro/hoppas.

Nån som haft en liten blödning och ändå varit gravid?

• Nica79

BIM+2 typ Jätteonda bröst, mol i magen & blödande tandkött (?) Vill inte testa om det skulle vara negativt? Någon som känner igen sig?

• lisohl

Här kom mensen idag. Var ändå rätt hoppfull då jag haft annorlunda symtom mot för tidigare månader. Nåja, vet att jag kommer vara deppig idag och kanske imorgon men sen kommer jag börja se framåt igen. Hoppas försök 8 blir vår tur!

• Hallonfrossa
    Lykkeliv skrev 2017-01-21 15:51:19 följande:

Har inte skrivit så mkt här, mest följt.

Hade bim igår. Imorse enorm mensvärk, gick på toa och insåg att japp nu kom den.

Men det skumma är att det har bara varit en liten miniblödning på hela dagen!

Har fortfarande ömma bröst (har aldrig det i vanliga fall) och jag brukar blöda mycket på en gång när mensen kommer.

Så nu vet jag varken ut eller in. Är jag gravid eller inte? Vill inte ta ett test o få ett negativt test igen.

Usch vilken röra. Vet inte vad jag ska våga tro/hoppas.

Nån som haft en liten blödning och ändå varit gravid?

Massor har haft blödningar och varit gravida, tycker du ska ta ett nytt test :)
  • Lykkeliv
    Hallonfrossa skrev 2017-01-21 18:05:09 följande:

Massor har haft blödningar och varit gravida, tycker du ska ta ett nytt test :)

Behövdes inget test... inatt kom störtblödningen. Värre än mens så nu får vi börja om... =/
  • Rosenblad

Ville bara skriva att min mens kom den 19e.. Blir försök 17 nästa gång och tanken på att vi ska lyckas utan hjälp lämnade nu mig. Vi hade "sex" med spruta en vecka i streck och två gånger på Äl dagen. Men det blev inget.. Varit på vårt första möte för utredning förra veckan iallafall. Väntar på svar för våra tester och hoppas de hittar felet. Återstår att se hur pass snabbt de kan hjälpa oss och om det kanske kan bli en sen 2017 bebis eller om det blir 2018 istället. Nånting säger mig att ivf kommer bli vår lösning. Och till det är det väntetid så ja.. Glad att vi börjat vår utredning men ledsen att vi hållt på så länge utan framgång. Vill nu bara att tiden ska gå snabbt så vi kan få svaren från proverna och fortsätta utredningen. :(

• JeNnZz89

Ingen mens i sikte bim+3

Hade rosa flytningar bim-2 & bim-1 & bim

Fortfarande svagt pluss på Stickan :(

• Plums24

hej! Hoppar gärna in här :)
    Har BIM imorgon men hoppas med allt jag har att den inte kommer!

har typiska PMS symtom men den senaste veckan har jag varit så extremt känslig! I både onsdag och torsdags var jag skit deppig och då fyllde jag ändå år på torsdagen. Jag blev lätt tårögd och va väldigt känslig. Under fredagen medan jag stod och ordnade frukost började storböla helt utan anledning och kunde inte sluta.

Så super känslig är jag, vattniga flytningar som ibland är något vita men mest bara genomskinliga. Jag har superömma bröst - brukar ha ömma bröst inför mensen men det brukar avta några dagar innan den kommer. Men det värsta är mina bröstvårtor - min högra nipple framför allt gör såååå ont att jag knappt kan snudda den. Fick ta på mig en ovadderad sportbh idag medan jag är hemma och är sjuk för kan knappt gå för att mina nipples gör ont då.

Någon som känner igen sig?

• anna7607
    Plums24 skrev 2017-01-23 16:00:36 följande:

hej! Hoppar gärna in här :)

Har BIM imorgon men hoppas med allt jag har att den inte kommer!

har typiska PMS symtom men den senaste veckan har jag varit så extremt känslig! I både onsdag och torsdags var jag skit deppig och då fyllde jag ändå år på torsdagen. Jag blev lätt tårögd och va väldigt känslig. Under fredagen medan jag stod och ordnade frukost började storböla helt utan anledning och kunde inte sluta.

Så super känslig är jag, vattniga flytningar som ibland är något vita men mest bara genomskinliga. Jag har superömma bröst - brukar ha ömma bröst inför mensen men det brukar avta några dagar innan den kommer. Men det värsta är mina bröstvårtor - min högra nipple framför allt gör såååå ont att jag knappt kan snudda den. Fick ta på mig en ovadderad sportbh idag medan jag är hemma och är sjuk för kan knappt gå för att mina nipples gör ont då.

Någon som känner igen sig?

Tror dom flesta droppat denna tråd eftersom de va bim tom den 20e i denna tråd.när har du bim? Hoppas de är många som plussat. Själv blir de försök nr 21. Men denna månad lägger jag allt vad piller å test heter åt sidan och koncentrerar mig på familjen jag har ?
  • JeNnZz89

Fortf ingen mens svaga pluss får jag

Idag är men bim+6

Rosa flytningar mini blödning varannan dag sen -2

Dessa dagar blev så sjukt långsamt

• Hallonfrossa
    JeNnZz89 skrev 2017-01-26 13:12:05 följande:

Fortf ingen mens svaga pluss får jag

Idag är men bim+6

Rosa flytningar mini blödning varannan dag sen -2

Dessa dagar blev så sjukt långsamt

Vad tjatigt! Har du någon bild på test?