Bim 16-20 januari
Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.
Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)
Välkomna tjejer :)
Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.
Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)
Välkomna tjejer :)
Hej! Hoppar in här med BIM runt 19e. Missfall i v. 6 i oktober och ett misslyckat försök i december. Hoppas det går vägen! Lycka till ni andra!
Ska också köra med progresteron!
När smörjer man? Läste någon dag innan äl och läst även efter äl???
Äter borago fram till äl också.
8:e försöket då
Börja bli jobbigt men bara kämpa vidare
Invänta ägglossning
BIM 20/1
8:e försöket då
Börja bli jobbigt men bara kämpa vidare
Invänta ägglossning
BIM 20/1
Vet hur jobbigt det är. Försök tjugo här med två mf. Riktigt jobbigt. Man blir helt kokko. Men nu ska vi ha ett pluss allihopa :)
Hej, jag hoppar också in här! BIM 19 januari, ÄL kring 8:e. Spännande att följas åt!
Vi ska påbörja en fertilitetsutredning 2017, vi har försökt ca 2 år utan att bli gravida.
Ojjj tjugo försök då måste ni få ert pluss snart tyck ja
Inte påbörjat nån utredning?
Ett missfall ha jag haft
Har 2flickor som är 5år å 8år
Vill som ha en bebi nu
Jag använder mig av temp och fertilitetsmonitor och i dag gick tempen upp 0.3 grader och monitorn gick från Låg till Hög, så östrogen börjar stiga nu i alla fall, det spänner även lite i brösten och i ryggen samt molar lite i äggstockarna så får hoppas att lh börjar stiga så monitorn visar maximal snart, och äl är på g.
Enligt mina 2 appar bör min fertila period börja idag, vilket stämmer med monitorn, och äl bör i så fall ske runt 3-4:e januari :)
Hoppas ägget släpper denna månaden.
Jag hänger på här. Enligt appen jag använder har jag bim 20/1 och äl 6/1, men jag börjar redan nu känna av lite molvärk så jag tror äl kommer lite tidigare. Detta blir sjunde försöket till ett syskon.