Inlägg från: Treansresa |Visa alla inlägg
  • Treansresa

BF 1-15 Juli

1/7 - Sosozo, Stockholm. Tredje barnet.

3/7 - Madelia, Västmanland, andra barnet

4/7 - acinnaleh, Örebro. Andra barnet

7/7 Gröna Druvan, Halland. tredje/fjärde barnet

9/7 - ciwny, Stockholm. Första barnet

15/7 - Treansresa, Gällivare. Sjätte barnet, första gemensamma.

• Treansresa
    Brennda skrev 2017-01-05 20:49:55 följande:

Har ni fått tid för RUL? Isåfall när? Vi har fått tid den 8/2 känns såå längt dit, då kommer jag vara i v 19+1 vilket kanske är normalt för rul.

Jag får min tid på måndag. Men troligen blir de 13-18 februari då min bm vill ha enligt sista mensen i 19+. Jah är lite kortare gången än det så 18 + tyckte hon var för tidigt.
  • Treansresa

Jag äter massa frukt! Banan, vindruvor och blodapelsin är favoriten :) sedan är ja konstant sugen på kött:)

• Treansresa
    Beebii skrev 2017-01-06 18:45:37 följande:

V.13 idag

Häftigt dp de börjar synas
  • Treansresa
    Gameofthrones123 skrev 2017-01-07 20:32:08 följande:

Vecka 14 :) först nu tycker ja att jag äntligen börjar se gravid ut istället för lite småmullig ;) längtar så mycket

Efter de första sparkarna!! Någon som känt något

Ännu?

vilken fin mage! ser verkligen ut som en gravidmage=)

jag tror ja har känt 3 gånger. men det är jätte sällan och nu har j haft problem med tarmarna denna vecka så vågar inte tro något är sparkar=)
  • Treansresa

Här hemma har jag namnpanik redan. Haha. Tjejnamn har vi 3 vi båda gillar. Men pojknamn är det stopp! Vi har väldigt olika namn på våra barn sedan innan och tror det gör att det krockar lite o hur vi tänker

Vad har ni för pojkförslag?

• Treansresa
    Brennda skrev 2017-01-07 22:05:15 följande:

Jag tror jag har kännt lite buffande men är inte säker men hoppas. Längtar tills man verkligen känner klart o tydligt :)

Angående namn så har vi inte börjat diskutera det än.. Känns så långt fram men vi borde nog börja snart. Allt känns bara så overkligt för oss med vår barnlöshet i bagaget så vi är fortfarande försiktigt glada.

Har ni försökt länge?
  • Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2017-01-07 22:33:07 följande:

Våra pojkar ska heta Olle och Edvin! Bestämt sen länge! Skulle det blivit tjejer hade det blivit Alma och Linnea!

Vilka fina namn! Vad skönt och kul att ni redan är överens:) jag är så att ja gärna vill ha allt planerat och klart o tid haha, kan bli svårt med min karl:)
  • Treansresa
    Brennda skrev 2017-01-08 10:50:50 följande:

ja vi försökte i över två år.

Oj ja då förstår jag att det måste kännas overkligt!
    Haiduchi skrev 2017-01-08 11:31:59 följande:

Jag har nästan enbart tänkt pojknamn då jag tror det är en pojke ;)

Mina favoriter är Filip och Oscar. Tycker med pojknamn är svårt, sen vill man det ska matcha med namnet på storasystern.

Detdär är två av mina favoriter också men inget av dom går. Vi har Filip Oscar och Arvid som favoriter. Men Filip heter gubbens kusin, arve heter barnens bror på andra sidan så är för nära Arvid ooh Oscar heter min avochpå kompis son.

Vi kommer inte kunna få namnet att matcha alla syskon vilket jag tycker är synd:( men vi har så olika namnträd.
  • Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2017-01-08 21:55:26 följande:

Idag har vi, för första gången sen oktober (förutom nyår) gjort någonting ihop familjen förutom att vara hemma! Har ju inte kunnat göra något pga mitt mående..

Vi var och bowlade. Första gången för killarna, det tyckte dom var kul!

Åt även på mc Donalds och blev väldigt förvånad att jag fick i mig en hel mcfeast burgare!! (Med fisk istället för kött). Har ju varit super äcklad av hamburgare några veckor nu...men idag funkade det! Pommes fritesen smakade däremot inte gott..

Har haft ont i magen några dagar nu. Det drar och spänner så himla mycket. Det ända som hjälper att få bort det är att ligga ner. Någon mer som har mycket så? Vecka 15 nu..

Vad roligt! Hoppas att ni kommer iväg på fler äventyr innan tvillingarna kommer:)
Svar på tråden BF 1-15 Juli