BF 1-15 Juli
Har till och med maxibindor kvar sen förra förlossningen. Vi låg ju på neo så länge så avslaget var i princip borta när jag kom hem så har 1.5 paket av 2 köpta kvar :) så jag känner verkligen att jag är rätt så färdighandlad :)
Har till och med maxibindor kvar sen förra förlossningen. Vi låg ju på neo så länge så avslaget var i princip borta när jag kom hem så har 1.5 paket av 2 köpta kvar :) så jag känner verkligen att jag är rätt så färdighandlad :)
Jag har massor kvar att handla! Började tidigt men sedan vart det inte så mycket mer. Men spjälsängen kommer imorgon:)
Hejsan.
Har en fråga ang. sf mått.
Hade ett besök i tisdags, och då var jag i v 25+0. Skulle mäta sf-måttet för första gången och min bm skrev in resultatet på v25.
Överallt läser jag att 25+0 = v26. Är ni med hur jag tänker? Så i min värld skulle måttet skrivas på v26. Eller?
Nu börjar det, sömnlösheten ;)
Har 2 kvällar på rad varit vaken länge, somnar normalt mellan. 20.30-21.30 och sover tills klockan har snoozat i säkert en timme (går upp senast halv 7). Nu dom sista dagarma har jag studsat upp på första ringsignalen. Jag hoppas det inte fortsätter åt det hållet så jag funkar, behöver ha mina timmar sömn för att inte bli odräglig ;)
Det börjar ju närma sig för oss nu som ska ha i början av juli! Så himla roligt! Jag har enligt appen 87 dagar kvar. Har hittills köpt vagga, barnvagn, babyskydd, massa kläder och småsaker. Nu fattas bara skötdyna och babynest av de stora inköpen:)
Idag blev jag även klar med babygymmet som jag och sambon fixat ihop:D
Åh tack så mycket:D
Vi har säkert ockaå mycket kvar men när det gäller storköpen så är vi nog rätt klara. Fattas säkert massa småsaker men det är så svårt att veta vad som behövs när man aldrig haft barn förut haha:)
Tänk vad häftigt, om 2 månader tror jag dom första brbisarna
Prövar igen!
Tänk vad häftigt, om 2 månader tror jag dom första bebisarna har börjat komma ut! Är ju inte så tidigt mot er som ska ha direkt i början på juli:)
Jag minns så väl hur vi satt här nyplussade, oroliga och symtom och allt till hundra! Nu är alla lite lugnare, längre gången och i ett mellanläge:)
Det stämmer ju ganska bra för GrönaDruvan om jag minns rätt. Vi får datum senare men har inskrivning i v34. Lät lite osäkert om snittet skulle planeras till före eller efter midsommar men upp till ca 2.5 mån kvar här ;)
Vad spännande!! Kommer kännas så verkligt när vagnen väl står hemma hos er:DJag kan tänka mig att mycket man köper bara kommer ligga och skräpa, haha!! Åh, har ni också en Stokke?? Vi beställde en Stokke trailz för två veckor sen ungefär:D