acinnaleh skrev 2017-04-11 17:39:06 följande:
:) var typ på väg att avbeställa den i måndags och beställa samma till lite högre pris från annat ställe :) men då kom fakturan äntligen!
Har inget bra svar kring ork, hade tagit på mig mkt innan bebis var i magen, men jag är väldigt pigg än så länge och utan större krämpor.
Jättebra att pappan följer med nästa gång och stöttar dig!
Men det ör skönt att du är pigg:) vissa trivs ju också med att ha många bollar igång:) ja eller han är med varje gång men vart liks ställd som jag. Och vi hade inte pratat ihop oss helt så han visste inte vart han skulle trycka, men nu vet han:)
FrökenMp skrev 2017-04-11 19:18:19 följande:
Ja, men såklart. Det tänkte jag ju inte på.
Men visst! Vi beställde våran med terränghjul eftersom vi bor i Hälsingland så hoppas den rullar fint här:)
Jag tror den kommer funka kanon! Här går vi mycket på skoterspår/ sjön/oplogade vägar. och har snö 9 månader så då vågade ja ej chansa:)
Hälsingland är ju så fint! Har bott i både Bollnäs och järvsö :)
Haiduchi skrev 2017-04-11 20:32:44 följande:
Ja shit så är det ju! Tänk vad tiden har gått, hihi.
Så skönt att slippa ha den där nygravid oron nu.
Sover sämre och magen är mer ivägen nu. Kan inte sitta rakt upp och ner. Antingen måste benen säras eller så får jag sitta mer tillbakalutad.
Men känns verkligen som man ligger och snurrar om nätterna men ändå känns det ok på dagen. Typ, haha.
Jag kan sitta som jag vill, men ligga däremot är det värre med. Förstår inte hur man ska hitta sköna ställningar att sova i i så många veckor till! Fler och fler kuddar flyttar in i sängen haha. Snart får gubben byta säng för att få platd haha