Inlägg från: Treansresa |Visa alla inlägg
  • Treansresa

BF 1-15 Juli

Haiduchi skrev 2017-02-15 09:10:19 följande:

Så lägger jag med upp dagarna. Och jag gjort aningen mer en dag. Då vilar jag hela nästa dag. Min framfog känner jag ibland. Förra gången var det de sista månaderna som den blev värst. Och det ör verkligen värsta stället att ha ont.

Åh spännande med rul snart! Ni skulle inte kolla kön va?

Ja foglossning låser ju verkligen hela kroppen:( hoppas vi ska klara oss bra nu när vi får bestämma vad vi ska göra om dagarna! Hoppas inte ja blir sängliggandes från 20 som sist.

Ja äntligen. Är så nervös inför rul efter allt strul i början. Nej vi ska inte kolla könet :( hade så gärna gjort det men men. Bara 20 veckor kvar.

Är lite rädd att jag inte kommer kunna vara kvar här sedan:( tror garanterat att dom kommer flytta mig:(
  • Treansresa
    Ninnz skrev 2017-02-15 13:49:35 följande:

Hej, hej!

Idag var vi på rul och som vanligt var det riktigt nervöst och spännande. Allt såg fint ut och vi väntar på en liten pojke. Det är först nu som jag börjar tro på att det är på riktigt och det känns underbart.

Vad härligt att Läsa:) vart du flyttad något?
  • Treansresa
    Sosozo skrev 2017-02-15 13:57:27 följande:

Menar du i tråden? Du kan väl hänga här även om du blir flyttad! Jag har fått 30/6 nu, blev flyttad från 4/7 men här i tråden är ju där jag lärt känna folk osv.

Lycka till på rul!

Haiduchi skrev 2017-02-15 14:08:10 följande:

Nej sängliggandes är inte skoj

Meh! Klart du ska vara kvar i tråden!!! Åt vilket håll tror du att du kommer bli flyttad? Oavsett så kanske man får innan eller efter bf ändå. Jag har 1/7 så kan mycket väl bli ett juni barn. Nu har man ju "vant" sig vid alla i gruppen ;)

Ja "bara" 20 veckor kvar! :D

Vad snälla ni är! Var "strul" med mina tidiga vul så räknar med att bli flyttad. Men hoppas bebisen har vuxit ikapp sig lite. Imorgon får vi äntligen veta! Men mina andra har kommit 3 veckor tidigt så blir kanske samma nu:) jo man är ju van vid denna grupp, fastnat bäst i den och "lärt" känna flest
  • Treansresa

Här kommer min mage, Morgonmage i. 18+0. Mycket mindre än för två veckor sedan, men känner mig inte alls lika svullen längre:) så nu äntligen har nog tarmarna stabiliserat sig riktigt.

• Treansresa
    acinnaleh skrev 2017-02-15 17:04:15 följande:

Du hör hemma här, och det gör ni andra också, så för mig spelar det ingen roll alls om ni flyttas på rul. Även om du blir flyttad så har du ju redan fått två 3v för tidigt också så det kan ju tom bli juni slutändan. :)

Tack för fina ord! Ja vem vet nån av oss kanske redan får i maj.

Nej nu ska man försöka sova. 1130 imorgon är det Dags!
  • Treansresa
    sobrio88 skrev 2017-02-16 10:34:18 följande:

Varit på rul idag och allt såg bra ut :) bf är samma datum som de satte förra ul (11 juli) och det är en till liten pojke som ligger i magen <3

Vad kul o höra! mysigt med en pojke till:)
  • Treansresa

Äntligen är mitt rul färdigt! Vart 50 min sen då de gjort fel i bokningen så ingen läkare visste om det haha. Vart tillbakaflyttad från mitt vul så nu stämmer allt mycket bättre än uträkningen då som var bf 2/8. Bf 19 juli till en frisk bebis:) en väldigt livlig sådan som gärna gömde ansiktet konstant så bilderna vart sådär:) vi kollade inte könet men såg ingen snopp haha. Moderkakan låg i framvägg :)

• Treansresa

Gröna Druvan - pojke (pojkar) 7/7

Sobrio88 - pojke

Ninnz - pojke

FrökenMp - pojke 4/7

Treansresa- ej kollat 19/7

• Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2017-02-16 18:28:16 följande:

Om någon vill skriva dit 7/7 på mig, kan inte kopiera på telefonen, vet inte hur man gör.

Ni som inte kollat kön kan väl skriva också! Hade vart kul!

Skrev in dig och la in mig också:)
  • Treansresa

Sozoso- flicka 1/7

Haiduchi - Flicka 1/7

FrökenMp - pojke 4/7

acinnaleh - ej kollat 4/7

Gröna Druvan - pojke (pojkar) 7/7

Narie24- ej kollat än 14/7

Treansresa- ej kollat 19/7

Newbie84 - pojke

Sobrio88 - pojke

Ninnz - pojke