Inlägg från: Treansresa |Visa alla inlägg
  • Treansresa

BF 1-15 Juli

Jag har omvänt problem. Magen har spurtat iväg och hoppas att den stannar upp lite. Jämfördes bilder med förra grav o då var ja såhär i v 27. Jag ska ju lyckas gömma allt i 2,5 vecka till.

• Treansresa
    acinnaleh skrev 2017-01-29 06:38:18 följande:

Förstår inte huuur du lyckas gömma den där jättefina magen. Kommer inte ihåg vilka du gömmer för och varför men blir uppriktigt sakt riktigt imponerad om ingen du träffar ser magen.

Haha det börjar bli tufft. Hemligheterna är att inte träffa folk, stora tröjor och stora halsdukar ;) men är så skönt att det snart är över! Och då ska ja visa den med stolthet!

Vi döljer det bara då vi vet/tror att det kommer bli ett jävla liv när detta kommer ut. Så vill veta på rul att de ser bra ut så långt Iaf. Hans mamma/syster gillar inte mig alls, de har försökt få han att dumpa mig i snart 6 år och min familj ska vi inte ens prata om. Sedan har hans barn förlorat ett syskon vid rul, och hans dotter tog det riktigt hårt :( men vem vet det blir kanske bara glada miner:)
  • Treansresa

Jag känner min mycket mindre nu. Men den har flyttat sig i magen så kan vara att den Ligger konstigt nu. Känner ibland när jag ligger ner. Men hjärtat slår stadigt 130-140 slag. Hade inte klarat mig utan hjärtlyssnaren dessa spökveckor. Snart är rul här och jag längtar så otroligt! 16 feb är de min tur!

• Treansresa
    Brennda skrev 2017-01-30 08:15:15 följande:

Får nog också skaffa en sådan. Är bara rädd för att jag inte ska kunna hitta hjärtljuden och oroa mig ännu mer.

Men det kanske inte ska vara så svårt att hitta dessa veckor?

Jag har inte haft svårt att hitta utan hittat fort. En gång hittade jag den dock inte och då kom oron direkt. Men den hade flyttat sig från höger till mitten. Vet dock några som ej hittat och tycker det är riktigt jobbigt,så allt beror på hur man är. När har du rul?
  • Treansresa

Jag tror jag kommer bli flyttad på rul. Vi kommer inte kolla kön då gubben ej vill. Här är min mage i 16+0 som jag fortfarande döljer sågott det går. Om 2,5 vecka släpper vi bomben.

• Treansresa
    Brennda skrev 2017-01-30 16:42:29 följande:

Vad fina magar!!

Jag har bestämt mig för att införskaffa mig en doppler så mannen ska köpa en på vägen hem. Har även pratat med barnmorskan och hon sa att allt var normalt men att jag fick åka in o lyssna på hjärtljuden om jag ville på onsdag.

Ska se om jag kan hitta hjärtljuden själv med dopplern, annars åker jag till mvc.

Skönt att bm förstår! Och att det ät ganska nära till onsdag. Ett tips är att börja leta långt ner!
  • Treansresa
    Brennda skrev 2017-01-30 16:42:29 följande:

Vad fina magar!!

Jag har bestämt mig för att införskaffa mig en doppler så mannen ska köpa en på vägen hem. Har även pratat med barnmorskan och hon sa att allt var normalt men att jag fick åka in o lyssna på hjärtljuden om jag ville på onsdag.

Ska se om jag kan hitta hjärtljuden själv med dopplern, annars åker jag till mvc.

Hur gick det igår? Hittade du några hjärtslag?
  • Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2017-01-31 06:21:57 följande:

Då är dagen D här.... Nu ska vi få reda på hur det går för honom i magen. Aldrig varit så nervös i hela mitt liv. Kommer inte klara av att titta på skärmen..

Lycka till! Vilken tid är det?
  • Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2017-01-31 06:57:35 följande:

10.30...

Då ska ja tänks extra då!
  • Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2017-01-31 07:05:09 följande:

Det är sant, men på ett sätt lever hoppet mer om man inte vet... Vill verkligen inte ha dåliga besked..

Hoppas allt gått bra <3
Svar på tråden BF 1-15 Juli