BF 1-15 Juli
Jag har omvänt problem. Magen har spurtat iväg och hoppas att den stannar upp lite. Jämfördes bilder med förra grav o då var ja såhär i v 27. Jag ska ju lyckas gömma allt i 2,5 vecka till.
Jag har omvänt problem. Magen har spurtat iväg och hoppas att den stannar upp lite. Jämfördes bilder med förra grav o då var ja såhär i v 27. Jag ska ju lyckas gömma allt i 2,5 vecka till.
Förstår inte huuur du lyckas gömma den där jättefina magen. Kommer inte ihåg vilka du gömmer för och varför men blir uppriktigt sakt riktigt imponerad om ingen du träffar ser magen.
Jag känner min mycket mindre nu. Men den har flyttat sig i magen så kan vara att den Ligger konstigt nu. Känner ibland när jag ligger ner. Men hjärtat slår stadigt 130-140 slag. Hade inte klarat mig utan hjärtlyssnaren dessa spökveckor. Snart är rul här och jag längtar så otroligt! 16 feb är de min tur!
Får nog också skaffa en sådan. Är bara rädd för att jag inte ska kunna hitta hjärtljuden och oroa mig ännu mer.
Men det kanske inte ska vara så svårt att hitta dessa veckor?
Jag tror jag kommer bli flyttad på rul. Vi kommer inte kolla kön då gubben ej vill. Här är min mage i 16+0 som jag fortfarande döljer sågott det går. Om 2,5 vecka släpper vi bomben.
Vad fina magar!!
Jag har bestämt mig för att införskaffa mig en doppler så mannen ska köpa en på vägen hem. Har även pratat med barnmorskan och hon sa att allt var normalt men att jag fick åka in o lyssna på hjärtljuden om jag ville på onsdag.
Ska se om jag kan hitta hjärtljuden själv med dopplern, annars åker jag till mvc.
Vad fina magar!!
Jag har bestämt mig för att införskaffa mig en doppler så mannen ska köpa en på vägen hem. Har även pratat med barnmorskan och hon sa att allt var normalt men att jag fick åka in o lyssna på hjärtljuden om jag ville på onsdag.
Ska se om jag kan hitta hjärtljuden själv med dopplern, annars åker jag till mvc.
Då är dagen D här.... Nu ska vi få reda på hur det går för honom i magen. Aldrig varit så nervös i hela mitt liv. Kommer inte klara av att titta på skärmen..
10.30...
Det är sant, men på ett sätt lever hoppet mer om man inte vet... Vill verkligen inte ha dåliga besked..