BF 1-15 Juli
Ska på rul idag????, så himla nervös!!
Själv var jag precis på mitt 11e ultraljud...inte klokt, haha
Allt var så fint med min pojk i magen. Han växer exemplariskt!
Ska på rul idag????, så himla nervös!!
Nån mer än jag som äter mycket onyttigt?
Nu äter jag ju väldigt nyttiga och bra frukostar/lunch o middag oftast, men det här småätandet...går ju inte att låta bli..
Idag har det blivit några tutti frutti godisar och 5-6 kakor än sålänge....då är det lite mot vad jag brukar äta...
Men det är ju så gott och jag kan ju inte låta bli!!
Nu har jag ju aldrig gått upp i vikt av sånt och mitt sockervärde är bra, men det är ju ändå inte så himla bra att äta det..
Haha, vad olika det är. Jag är sugen på typ ingenting efter lunch varje dag. Mätt liksom.
Som nu...åt värsta lasset kl.15 med pasta och lax...plus alla kakor. Trodde jag skulle hålla mig mätt, men snart blir det spagetti o k-Sås också, haha
Här rullar det också på...
Olle är riktig vild i magen, det är ganska starka sparkar nu. Känns så skönt när jag känner honom.
För min del är det ju fortfarande läkarbesök varje vecka och ultraljud varje vecka. Sist vågade jag titta på Edvin lite snabbt också, det är verkligen storleksskillnad på dom nu...
På måndag ska jag ta blodprov igen för att kolla järnet. Har i snart 3 veckor ätit 2 järntabletter om dagen och 3 tabletter med b12 och b9 varje dag, så jag hoppas det gett resultat.
Har gått upp ca.6,5 kg nu. Äter otroligt mycket, både nyttigt och onyttigt, så får väl se vart det slutar, men har ju alltid haft svårt för att gå upp i vikt, så är inte så orolig. Med mina två andra gick jag upp 10 och 13 kg.
För min del, om det blir som läkaren säger, har jag exakt 3 månader kvar tills jag har min prins i famnen. Längtar så!
Hej här rullar dagarna på och lillebror börjar bli stor och stark. Vecka 23 idag :) foglossningen blir bara värre och mitt immunförsvar är i botten.. hoppas verkligen de vänder snart, har varit genomförkyld i 2 veckor nu!! Någon mer som är mycket sjuk?
Är det bara jag som får panik över att tiden går så extremt långsamt? Vill bara komma över vecka 30 liksom. Är i vecka 24+0 idag...
idag kom bebisens vagga. Det är en takvagga från Leander. Så himla fin:D har snöat in mig på barnkammaren nu då det får tiden att gå liiiiite fortare. Kul att fixa och dona lite också:)
Hm...nu har jag gått upp 3 kg på 2 veckor, alltså 1,5 kg varje vecka. Ska det fortsätta såhär så lär jag rulla fram!!! Haha