IVF 2017
Här kan vi samlas och dela tankar, stötta varandra och diskutera allt kring IVF. Häng gärna på!
Vi gjorde vår första behandling i slutet av 2016. Tyvärr lyckades den inte. Nu hoppas vi på bättre lycka under 2017!
Här kan vi samlas och dela tankar, stötta varandra och diskutera allt kring IVF. Häng gärna på!
Vi gjorde vår första behandling i slutet av 2016. Tyvärr lyckades den inte. Nu hoppas vi på bättre lycka under 2017!
Hej.
Tror vi skrev i någon av hösttrådarna.
Lyckades inte för oss i höstas så imorgon börjar jag med korta protokollet igen.
Hej.
Tror vi skrev i någon av hösttrådarna.
Lyckades inte för oss i höstas så imorgon börjar jag med korta protokollet igen.
Hej!
Vad tråkigt att höra att det inte fungerade för er heller. :( Är det ert andra försök med IVF?
Jag börjar ikväll med Puregon 200 mg ikväll och lägger till Orgalutran från och med söndag. Är det något liknande för dig?
Ja, precis samma för mig. Andra försöket och fick inte heller några ägg att frysa. Behandlingen gick fel och vid äggplock fanns det endast ett ägg kvar som inte redan lossnat.
Ja, precis samma för mig. Andra försöket och fick inte heller några ägg att frysa. Behandlingen gick fel och vid äggplock fanns det endast ett ägg kvar som inte redan lossnat.
Oj vet de varför det blev så?
Det vet inte riktigt. Tydligen händer det i cirka 1 % av fallen (om jag inte minns fel siffra). I pågående behandling kommer äggen därför att plockas ut en timme tidigare. Så det verkar vara mycket små marginaler.
Håller tummarna för många fina ägg denna omgång!
Tack så mycket, det behövs!
Hoppas det samma för dej!