Busfrö10 skrev 2017-02-19 13:01:30 följande:
Är idag på rd7 med en blastocyst. Gjorde ett tjuvtest imorse...så klart negativt....VARFÖR skulle jag göra det nu!?
Har testdag om en vecka. Min mens ska väl komma på tisdag om den kommer... vet inte vad jag ska tro. Har haft samma känningar som innan mens alla andra gånger. Blä.
Och så det här med min bästis, gissar att den stressen påverkar kroppen på ett negativt sätt. Skit också. Har verkligen försökt att hålla kroppen lugn, men det går ju liksom inte. Fortsätter att hålla tummarna för min bästis och så krypet förstås!
Ta det lugnt! Det är på tok för tidigt för hcg att visas. Ha is i magen. Försök distrahera tankarna även fast det är svårt. Säg till din partner att han får passa på dig så att du inte testar igen förrän det faktiskt är dags.
Jag hade inga symtom alls men mådde precis som innan mensen, en del mensvärk och flytningar. Testade två dagar innan testdag och då var det svaaaagt plus sen senare samma dag negativt. Två dagar senare plus. Det finns hopp - andas och håll tummarna! <3