• Cupcake1

Gravid Bf Oktober 2017

Plussade den 25/1 med beräknad Bf i början av oktober.
    Nu sitter man ju och läser om allt som kan hända de första veckorna. Är rädd för att få missfall eller andra komplikationer :( 
    Så jag tänkte att vi kanske kunde dela med oss här inne om våra tankar och kanske stötta varandra lite :) Gravid 

• Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017
  • emzerus

Hej! 
    Jag hoppar gärna in här. Har visserligen bf 1 november men tänker att det är nära nog :) 
    Är i v 3+6 nu o hoppas att allt ska gå bra denna graviditet! Har försökt få vårt första barn i 2,5 år o har 7 missfall i bagaget. Tar progestron o fragmin i denna graviditet o hoppas att det ska göra susen! <3

• Monsan
    Tingeliiiing skrev 2017-02-22 16:16:09 följande:

Plussade idag, enligt gravid appen är jag i v 5, (4+1)

Samma här.. har du oxå bf den 30 oktober... :)
  • Monsan
    MaalinViktoria skrev 2017-02-22 14:43:18 följande:

Ja, ibland går det inte vägen. Men har gett mig fan på att det ska göra det denna gång.. Så försöker tänka positivt, har bokat in ett VUL den 6 mars. Ska bli spännande att få se ett tickande hjärta!

Hoppas det går vägen för dig också :)

Samma här.. från och med idag är det bara positiva tankar som gäller för just nu är jag ju faktiskt gravid... jag har inbokat vul den 14 mars.. :)
  • Monsan
    emzerus skrev 2017-02-22 17:10:52 följande:

Hej! 

Jag hoppar gärna in här. Har visserligen bf 1 november men tänker att det är nära nog :) 

Är i v 3+6 nu o hoppas att allt ska gå bra denna graviditet! Har försökt få vårt första barn i 2,5 år o har 7 missfall i bagaget. Tar progestron o fragmin i denna graviditet o hoppas att det ska göra susen! <3

Beklagar alla dina missfall... Min kompis fick 6 missfall innan hon fick blodförtunnande och progesteron vid 7 graviditete och det gick bra.. :).. Grattis till plusset...
  • emzerus
    Monsan skrev 2017-02-22 18:02:28 följande:

Beklagar alla dina missfall... Min kompis fick 6 missfall innan hon fick blodförtunnande och progesteron vid 7 graviditete och det gick bra.. :).. Grattis till plusset...

Tack <3 Hoppas att det är min tur nu!

Grattis till dig med <3
  • MaalinViktoria
    Hallonfrossa skrev 2017-02-03 10:22:33 följande:

Japp!

Skicka meddelande till mig och beskriv din profil bild och ditt riktiga namn så lägger jag till dig :)

Lägger du till mig också? Har skickat ett meddelande :)
  • Bebisyra1
    Nealin skrev 2017-02-21 08:57:38 följande:

Vad härligt :) Då håller vi alla tummar och tår för att oktober blir bästa månaden hittills i livet :D

Ja men absolut! ???????? dock är jag lite orolig nu, har fått lite bruna flytningar i tre dagar nu. Men inte alls mycket. Bör jag vara orolig eller är det normalt?
  • Ejin

Jag väntar mitt tredje barn i oktober om
    Allt går som de ska. Ca 20 oktober. Har haft ett MF innan jag fick mina barn så lite
    Orolig är man ju men ändå lugnare nu än tidigare gånger. Blir de MF så blir de inte mkt att göra åt men de kan beror på att jag redan har barn kanske för innan första dottern föddes var jag otroligt rädd för att de skulle sluta dåligt. Jag har redan massa symptom. Illamående och olustkänslan över all typ av mat , molande värk i livmodern och hur trött som helst...kan inte minnas att jag någonsin har fått så här starka symptom så tidigt innan men är kanske nån vecka längre gången än jag tror.

• antownia

Plussade igår 22/2 :) Är redan i v8 (7+5) BF 6 oktober.

Mensen var 1 månad sen och brösten började göra ont så jag tog en sticka o de blev starkt positivt.Cool Svårt att ta in, hoppas det går vägen :D

• Nealin
    Bebisyra1 skrev 2017-02-23 10:28:46 följande:

Ja men absolut! ???????? dock är jag lite orolig nu, har fått lite bruna flytningar i tre dagar nu. Men inte alls mycket. Bör jag vara orolig eller är det normalt?

Enligt min bm är det vanligt med små blödningar, men blir det mensliknande blödningar så skulle jag göra av mig!
Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017