MaalinViktoria skrev 2017-02-24 22:20:17 följande:
Smärtorna du har, känns dem som mensvärk? Jag som njöt av att inte ha ett enda symptom börjar nu få symptom.. Mensvärken/molvärken du känner är livmodern som växer :) Så det är precis som det ska vara. Förstår att det känns konstigt att bara bli gravid när ni kämpat så. Du kan också boka in ultraljud privat. Men tror att oroskänslan man får aldrig kommer försvinna, även när bebisen är född finns den nog kvar. Vi gör väl inget annat än att oroa oss.. självklart får du bli medlem i gruppen, bara att säga till när :)
Ja de är som mensvärk, med små hugg, är inte ihållande utan kommer bara plötsligt.
Vad har du för symptom? :) jag mår illa, har mycket värk i magen, och kissar hela tiden.
Ska på vul där vi gjorde utredningen den 21 mars, är då i v 8+0, men känns ju som en evighet dit! Ja man oroar sig säkert hela livet för sina barn :) man vill ju dock att de ska få en chans att leva.
Säger till när jag är redo att vara med i gruppen :)
Tog faktiskt en sticka nyss, och är sjukt nöjd, teststräcket är nu starkare än kontrollsträcket :) ska inte testa mer nu :)