BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej! Grattis till er alla! Jag hoppar in här jag med.
Plussade förrgår 5/3 efter att ha ätit p-piller i 7 år och blev gravid nu direkt efter pillerstopp 31 januari.
Fick aldrig nån riktig mens hihi och har fortfarande inte förstått att vi får en novemberbebis om allt går som det ska! Första barnet och är 23 år.
Jag plussade 2/3, har bf 10 november. Är gärna med i Facebook gruppen och har skickat ett meddelande ????
Hej!!! En till som äntligen plussat med tredje barnet!!! Bf 11/11 2017!
Kan jag få gå med i Fb gruppen??
????????????????????
Hej!!!
Plussade nyligen, BF beräknat 8/11.
Vill gärna också vara med i fb gruppen! :D
Samma bf som mig Trixie96 :D och Stort grattis till + :)
Samma bf som mig Trixie96 :D och Stort grattis till + :)
Åå så taggad på att gå med i fb gruppen... Någon som kan bjuda in mig??
Lämnar ett avtryck.
Skicka ett privat pm till celz så bjuder hon in dig
Åå så taggad på att gå med i fb gruppen... Någon som kan bjuda in mig??
Hej alla och grattis! Jag börjar bli lite smått nervös, har inte haft några grav symptom sen typ fredags då illamåendet och mensvärken försvann. Börjar tro att det är ännu ett MA. Börjar bli så trött på dehär! Vi har försökt aktivt i 5 år med insemineringar och ivf. Det enda vi lyckats åstakomma är 1 eller som jag nu tror 2 st MA. När fan ska det vara våran tur? Varken jag eller sambo har barn.. Och kliniken vill inte ge oss något ul förens 21/3... Snälla kan någon berätta om när man trott man fått missfall eller så men där det ändå gått bra...