• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • Lillafisfia

Känslan att kunna hoppa in här! Svagt pos igår och idag starkt plus på BIM! BF 16 november, vilket dessutom är sambons födelsedag! 

Vi är båda 27 och det är första barnet! 

• Tiinuli
    Lillafisfia skrev 2017-03-12 08:47:57 följande:

Känslan att kunna hoppa in här! Svagt pos igår och idag starkt plus på BIM! BF 16 november, vilket dessutom är sambons födelsedag! 

Va härligt :) grattis

Min sambo fyller också år i november :) och har en son sen innan som fyller år november!
    Så det blir många kalas den månaden :)
  • Hannaar
    Lillafisfia skrev 2017-03-12 08:47:49 följande:

Bf 16 november har jag med! Kul! Även mitt första barn
  • littlepixiegrl
    Inheaven skrev 2017-03-12 11:25:17 följande:

Hej

Fanns det någon fb grupp?

Det finns en fb-grupp, men den är hemlig sp den går inte att söka på. Skriv ett meddelande till celz här på FL så kan hon lägga till dig
  • Underligalivet

Räknat ut att Bf är ca 14 november. Men mina streck har varit ganska svaga. Igårkväll fick jag en liten blödning. Bröt ihop totalt! Ringde gyn imorse och de sa att det inte var någon fara, nu blöder det inte alls. Inte lyckats på fem år och första gången nu. Livrädd, försöker tänka på annat... går ju sådär

• Lillafisfia
    Tiinuli skrev 2017-03-12 10:05:18 följande:
    Va härligt :) grattis

Min sambo fyller också år i november :) och har en son sen innan som fyller år november!
    Så det blir många kalas den månaden :)
    Haha, va roligt!! Mycket att fira i november!
  • Lillafisfia
    Hannaar skrev 2017-03-12 12:36:42 följande:
    Bf 16 november har jag med! Kul! Även mitt första barn
    Åh va roligt! Snacka om att kunna följas åt!
  • Tussalex

Hej :) så kul med denna tråd, bf 12 nov här! Fick missfall i V 7 i dec så detta känns helt underbart!!

• Pmc85
    Underligalivet skrev 2017-03-12 13:53:35 följande:

Räknat ut att Bf är ca 14 november. Men mina streck har varit ganska svaga. Igårkväll fick jag en liten blödning. Bröt ihop totalt! Ringde gyn imorse och de sa att det inte var någon fara, nu blöder det inte alls. Inte lyckats på fem år och första gången nu. Livrädd, försöker tänka på annat... går ju sådär

Spännande med liten! Bf för mig 13/11.

Fy då :(

Håller verkligen tummarna för oss båda!
Svar på tråden BF november 2017