BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Plussade imorse! Va tvungen att testa 2 olika för litade inte på den! Har försökt i 5 år att bli gravid!
Enligt barnmorskan och clearblue digitaltest är jag i vecka 5 nu! Så lycklig!!
Plussade idag, enligt mina beräkningar V5+4 alltså BF 5 november. Är gärna med i Facebookgruppen, Sandra Angelica Teheder heter jag där.
Andra gången jag blivit gravid med minipiller.
Hej! Skicka privat pm till celz så lägger hon till dig i fb gruppen. Vi har samma BF
Plussade idag, enligt mina beräkningar V5+4 alltså BF 5 november. Är gärna med i Facebookgruppen, Sandra Angelica Teheder heter jag där.
Andra gången jag blivit gravid med minipiller.
Skicka meddelande till celz så lägger hon till dig i fb gruppen
Hej! Kan någon lägga till mig i Facebook gruppen? Heter Molly där (inget efternamn) ????
Är i vecka 5+4
Hej!
vågar knappt tro det är sant, men 5 test har ju visat streck och imorse ett digitalt som så fint visade gravid =) (illamåendet idag har inte varit kul heller=P)
har bf runt 15/11.
Fick tid till barnmorska på tisdag=)
Grattis till alla plus=)
Plussade 26Feb BIM+3, fick missfall i Januari så det är lite osäkert exakt när det här hände. Varit till läkaren idag för att få nåt mot illamående, kräks så fort jag ställer mig upp eller äter/dricker.
skickar meddelande för att vara med i den andra gruppen!
Hallå! Har precis med plussat efter missfall i januari.
Hänger gärna med i Facebook-gruppen om den är hemlig :)
hej! jag är inte medlem här men kanske kan få följas åt i fb-gruppen? väntar mitt andra barn och är i vecka 5+0 enligt app. har bokat in vul den 28 mars :)
/ Carro
Grattis!
Skicka ett meddelande till celz, så bjuder hon in dig till Fb-gruppen!