BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej.
Va roligt med en tråd =)
Jag och min man har försökt bli gravida i säkert 10 år.. men med pcos har jag inte lyckats. Efter sista mensen höll vi koll på ÄL (för första gången) och han prickade rätt ;) helt utan hjälp, är nu i V 5 och planerad BF är 20 november. Ska få göra ett tidigt UL om 4 veckor pga missfallsrisken. Så nu hoppas jag detta går vägen:)
Hej!
Har BF 24 november, mitt första. Superspännande!
Hur går man med i facebookgruppen?
Hej.
Va roligt med en tråd =)
Jag och min man har försökt bli gravida i säkert 10 år.. men med pcos har jag inte lyckats. Efter sista mensen höll vi koll på ÄL (för första gången) och han prickade rätt ;) helt utan hjälp, är nu i V 5 och planerad BF är 20 november. Ska få göra ett tidigt UL om 4 veckor pga missfallsrisken. Så nu hoppas jag detta går vägen:)
Har skickat meddelande till Celz och hoppas bli tillagd i fb gruppen =)
Hej!
Är gärna med i tråden, har BF 17/11 enligt app. Detta är andra barnet och 1:an är bara 7 månader så det gick undan haha.
Finns det någon Facebookgrupp också?
Hej! Plussade idag och enligt appen är bf 20/11. Har en dotter född nov -14 (v.33+5). Jag blir 35 i sep. Vill gärna vara med i fb-gruppen, vem ska jag kontakta? ????