Några snart unga mammor här?
Finns det några gravida här som är i typ 20-års åldern? Fick aldrig nån bra kontakt med dom från min föräldragrupp, skulle ju vara kul att kunna prata och diskutera graviditet och bebis med nån som är lika ung :)
Finns det några gravida här som är i typ 20-års åldern? Fick aldrig nån bra kontakt med dom från min föräldragrupp, skulle ju vara kul att kunna prata och diskutera graviditet och bebis med nån som är lika ung :)
Hej
Ja är 23 år gammal och väntar min dotter den 11 maj ???? så inte långt kvar nu????
Ja bor i Södertälje förresten :)
Jag är också 25 så gränsfall för ung kanske ;) såg att du bo i Gävle, jag bor i Sandviken! Har bf 5/9 :) mår jätte bra! Trött bara men annars inga krämpor :) mådde lite illa några veckor i början men aldrig spytt så jag är sjukt tacksam för det, nu njuter jag bara och längtar efter bebis :)
Hej
Ja är 23 år gammal och väntar min dotter den 11 maj ???? så inte långt kvar nu????
Ja bor i Södertälje förresten :)
Hur mycket har ni alla hunnit fixa med bebissaker då?
Själv behöver jag bara fixa spjälsäng och babynest sen är man klar och kan andas ut och slappna av som sista veckorna! :)
Hur mycket har ni alla hunnit fixa med bebissaker då?
Själv behöver jag bara fixa spjälsäng och babynest sen är man klar och kan andas ut och slappna av som sista veckorna! :)
Ja är som sagt i vecka 33 nu och de ända barnsakerna jag har fixat är barnkläder, babynest och lite smått och gott som bebistemp napphållare mm. Men vi har fullt upp flyttar från Norrköping till Sthlm om två veckor så har lagt all energi och pengar på nya lägenheten men börjar allvarligt bli lite stressad. PS vi ska få en barnvagn av killens vän som en gåva :)
Hej! Är 21 år :) bf 20/10, vart bor ni?
Är 20 år och väntar på plus
När började ni misstänka att ni va gravida?:)
Är 20 år och väntar på plus
När började ni misstänka att ni va gravida?:)