• Sundancekid

Några snart unga mammor här?

Finns det några gravida här som är i typ 20-års åldern? Fick aldrig nån bra kontakt med dom från min föräldragrupp, skulle ju vara kul att kunna prata och diskutera graviditet och bebis med nån som är lika ung :)

• Svar på tråden Några snart unga mammor här?
  • linneajl

Hej tjejer. Jag fyller 19 i början på maj och väntar en flicka 18/4! Bor i norra Sthlm. Någon som vill snacka skit över fb typ? ????????

• Otit

Hej!

Jag är 23 år och blev mamma för fem veckor sedan :) får kanske vara med i tråden ändå? :)

• Saga96

Hej! Vad härligt att se att man inte är den ända som känner sig ung och ensam i att vänta barn/ fått barn nyligen. Jag är 20 år och bor i Stockholm och jag är beräknad att få en liten kille i Maj 2017. Glad
    Skulle vara jätte roligt ifall nån ville följas och snacka! {#emotions_dlg.flower}

• Sundancekid
    linneajl skrev 2017-03-29 01:45:50 följande:

Hej tjejer. Jag fyller 19 i början på maj och väntar en flicka 18/4! Bor i norra Sthlm. Någon som vill snacka skit över fb typ? ????????

Åh vad kul, det är ju inte långt kvar nu!

Jag snackar jättegärna på fb :)
  • Sundancekid
    Otit skrev 2017-03-29 02:07:12 följande:

Hej!

Jag är 23 år och blev mamma för fem veckor sedan :) får kanske vara med i tråden ändå? :)

Ja absolut! Grattis till bebisen, går det bra för er? :)
  • Sundancekid
    Saga96 skrev 2017-03-29 13:43:43 följande:

Hej! Vad härligt att se att man inte är den ända som känner sig ung och ensam i att vänta barn/ fått barn nyligen. Jag är 20 år och bor i Stockholm och jag är beräknad att få en liten kille i Maj 2017. 

Skulle vara jätte roligt ifall nån ville följas och snacka! 

Vilket datum? Vi kanske inte är så långt ifrån varandra, jag är beräknad den 9:onde maj!

Ja jag är på, skulle vara jättekul att ha några i ens egna ålder att prata med om graviditeten, bebis osv :)
  • Otit
    Sundancekid skrev 2017-03-30 07:59:17 följande:

Ja absolut! Grattis till bebisen, går det bra för er? :)

Jo, tiden går så sjukt fort. Inte alla som sista veckorna under graviditeten (förlåt!). Hon är ledsen om kvällarna men annars går det jättebra! Hur känns det för dig då? Inte långt kvar, är du nervös? Har ni tagit reda på kön? :)
  • Sundancekid
    Otit skrev 2017-03-30 08:15:25 följande:

Jo, tiden går så sjukt fort. Inte alla som sista veckorna under graviditeten (förlåt!). Hon är ledsen om kvällarna men annars går det jättebra! Hur känns det för dig då? Inte långt kvar, är du nervös? Har ni tagit reda på kön? :)

Men åh låter ju mysigt ändå!

Det går bra för mig, enda jobbiga är att jag är så jäkla svullen om händerna och fötterna! ibland så blir jag super nervös men mest så är jag bara exalterad och längtar mycket! Det blir en liten pojke som ska få heta Elliot :)
  • Otit
    Sundancekid skrev 2017-03-30 10:50:55 följande:

Men åh låter ju mysigt ändå!

Det går bra för mig, enda jobbiga är att jag är så jäkla svullen om händerna och fötterna! ibland så blir jag super nervös men mest så är jag bara exalterad och längtar mycket! Det blir en liten pojke som ska få heta Elliot :)

Ja det är supermysigt! Haha ja jag känner igen mig. Tyckte det var så jobbigt att inte kunna ta på mig skor eller strumpor heller sista veckorna på grund av att magen var så stor. Ja jag förstår det, jättefint namn! Så spännande!
  • Elin21

Hej!

Jag är inte gravid, men jag fick min son 3 dagar efter min 20-årsdag. Han blev 1 i januari ????

Kanske jag också kan få vara med?

Svar på tråden Några snart unga mammor här?