Vi som plussat efter IVF våren 2017
Kom lite brunt igår och det kändes som mensvärk var på gång, men kanske inbillade mig. Inget mer färskt blod har kommit och känner inte mensvärkskänsla längre. Hoppas, hoppas det slutar och går bra.
Kom lite brunt igår och det kändes som mensvärk var på gång, men kanske inbillade mig. Inget mer färskt blod har kommit och känner inte mensvärkskänsla längre. Hoppas, hoppas det slutar och går bra.
Usch, nu kom det lite till. Men inte lika mycket. Det kändes ju bättre igår. Nu blir jag nervös igen.
Jag får väl se hur det utvecklar sig. De kan ju ändå inget göra. Och bara för att det ser bra ut om man tittar idag är det ju inga garantier. Om det fortsätter kanske jag ringer gyn och ser om jag de kan se vad som händer. Annars har jag ju kub nästa onsdag. Då lär jag ju få veta.
Tack förresten för ert stöd och jag ber om ursäkt för att jag sprider min oro i tråden. Bara så skönt att dela med någon och få stöd. Tack!
Tack! Kub är onsdag nästa vecka.
Inget mera blod eller ont. Vågar vi hoppas...
Mera brunt idag, inte mycket men ändå. Jag blir galen :(
Tack för att du tänker på mig. Kommer lite brunt då och då men bara ytterst lite. Pendlar mellan hopp och att det är helt kört. Men facit kommer på onsdag.
Får man höra hjärtat på inskrivningen? Ska dit på tisdag och lite orolig att hon ska försöka och inte hitta något.
Hur går det för dig och er andra i tråden? Har varit dåligt med uppdateringar det sista förutom mina ångestinlägg.
Jag vet inte om jag vill att hon kollar efter hjärtljud eller inte. Om hon inte hittar blir det jobbigt. Bättre på ultraljudet när jag kan se själv vad de ser, tror jag.
Har varit på väg typ 100 gånger att ringa gyn och åka och kolla. Men jag är så rädd att det har gått dåligt och vill kunna fortsätta hoppas. Lite konstigt kanske. Var samma innan jag plussade, vågade inte förtidstesta och se att det var negativt.
Men nu närmar det sig onsdag i vilket fall.
Usch för magproblem och illamående Tino. Hoppas det blir bättre igen. Och hoppas allt ser bra ut på RUL. Tror det kommer kännas bättre efter det. Känner du några sparkar än?
Mickelickan, jag har semester nästa vecka också som tur är. Tror inte jag hade kunnat göra någon nytta på måndag. Men det kommer nog gå bra när det är dags ändå. Det går säkert bra för dig att jobba. Vad jobbar du med? Har du möjlighet att gå iväg och vila dig lite under dagen? Det svåraste är väl om man inte vill berätta för kollegorna.
Popetot, vad skönt att det verkar stå bra till med tvilling två ändå. Förstår att det var oroligt.
Förstår om det är otympligt med två där inne. Förstår inte hur en ska få plats ens. Hur länge har du tänkt att jobba?
Inte säkert att det blir tre månader till att vänta med tvillingar, men det är ju möjligt. Graviditet är evighetslångt!