• Lillflickan

Vi som plussat efter IVF våren 2017

Pitebo, det var bara prat och blodprover. Inget lyssna på hjärtat. Domen kommer idag. Tack för att du tänker på oss! Håller tummarna för er på torsdag också.

• Lillflickan

Det gick bra idag! Bebisen levde! Såg hjärtat slå och en viftande bebis. Liten risk på KUB. Så idag mår jag bra :)
    Tack för allt stöd!

• Lillflickan

Oh vad kul Pitebo! Så skönt att höra.

Shrigley, jag tycker också att jag ser ut att vara i v 20. Känns svårt att hålla det hemligt på jobbet. Men måste väl säga det snart ändå eftersom jag nog inte kommer jobba längre än november ut.

Träffade läkaren idag och fick ett extra ultraljud :) Så fick se den lille idag också. Har RUL inplanerat 5/9 så det är inte så jättelångt fram heller. Därefter UL ca en gång i månaden av läkaren och tid för koll och prat i samband med dessa och tätare vid behov. Det kändes som om läkaren hade en bra plan. Känner mig lite tryggare faktiskt.

• Lillflickan

Två dagar hann det kännas bättre. Nu har det runnit brunt ur mig flera gånger nu ikväll. Tack för den. Ringde gyn och ska dit i morgon och sätta mig och så ska de titta. Nu är det kört :( Hoppas allt är som det ska och de kan se varifrån det kommer. Mitt psyke klarar inte det här. Kunde det inte bara flutit på nu.

• Lillflickan

Den lever fortfarande där inne. Tappen och fostervattnet såg bra ut men det var en blödning från tappen. Hoppas allt kom ut nu så det blir lite lugnare.

• Lillflickan

Senast i lördags sparkade det för fullt :( Inne idag för att det kommit lite mer blod. Hon letade och letade men såg inget hjärtljud. Helt sönder hela jag.

Svar på tråden Vi som plussat efter IVF våren 2017